20150715 zatrzymać wspomnienia - zdjęcia z wakacji

19:22 Anna od inspiracji do realizacji 26 Comments



Cześć :)

Po powrocie z urlopu nad polskim morzem zmobilizowałam się i wywołałam zdjęcia z pierwszej połowy tego roku.
Nazbierało się tego trochę i chyba nie jestem w stanie umieścić wszystkich zdjęć w ramkach :D
Dlatego wpadłam na pomysł by zrobić wakacyjny kolaż.
Wybrałam obraz na płótnie oprawiany na drewnianej ramie z oferty PIXERS.
Realizacja była błyskawiczna! Paczka dobrze zabezpieczona (karton+folia bąbelkowa+taśma).


Obraz jest gotowy do powieszenia bez użycia dodatkowych ram więc wystarczyło zamontować haczyk w ścianie :)





Obraz zawisł tuż przy wyjściu na taras. Powstał wakacyjny kącik.
Teraz za każdym razem gdy przechodzę obok przypomina mi się słońce, plaża i morze.






Skrzynia, którą zrobiłam rok temu przydaje się do przechowywania poduch i kocy z tarasu.
Jest na kółkach dlatego można ją przesuwać w zależności od "widzi mi się" ;)




Kotwica to oczywiście DIY.











Uchylam rąbka tajemnicy - możecie wyjrzeć na taras ;)
Ciągle coś na nim robimy i nie mogę się już doczekać aż wszystko będzie na tyle gotowe by  móc Wam pokazać.




A tą piękną apaszkę dostałam od siostrzenicy :) Wie co lubi jej ukochana ciocia!
Możecie też podejrzeć kawałek klatki schodowej, która niestety nadal nie jest pomalowana :(




Część ramek dołączy do fotogalerii w przedpokoju.



Post powstał we współpracy z PIXERS.pl


Pozdrawiam,
Anna




26 komentarzy:

  1. Taki obraz to świetny pomysł. Ja sama bardzo lubię fotografie na ścianach. Zawsze będąc u kogoś zatrzymuje się i podziwiam. Skrzynka super no ale kotwica wymiata :) No a barierką się nie przejmuj- kto by marnował wakacje na malowanie barierek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Co do barierki to już nie mogę na nią patrzeć od dawna tylko jak pomyślę o tym bałaganie od szlifowania to zawsze odkładam to na później :D

      Usuń
  2. Aniu, świetny pomysł z tym kolarzem. :) Wyszedł przepięknie!! :) A dodatki iście marynistyczne! Wszystko tworzy cudowny, nadmorski klimat! :) Czekam na taras. ;-)) Pozdrawiam serdecznie, Magda

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny ten obraz ;) Bardzo mi się podoba zatrzymanie Waszych chwil;)
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  4. urocza dekoracja. stworzyłaś piękną kompozycję.
    a ja nie mogę się zebrać za wywołanie zdjęć, obiecuję sobie prawie codziennie, że to dziś... a kiedyś miałam taaaki porządek w albumach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kiedyś tez na bieżąco wklejałam zdjecia do albumu. A teraz kosmos. Zalgłośći takie, że hej! :D

      Usuń
  5. ...a ja lubię to Twoje drewno,sama barierka ma coś w sobie i mogłaby taka zostać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej, muszę zwrócić uwagę, ponieważ błąd za bardzo mnie denerwuje:
    kolarz - inaczej rowerzysta
    kolaż - np. ze zdjęć

    Ogólnie kolaŻ bardzo mi się podoba :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O matko! ale byk :D Już poprawiłam :D Dziękuję za zwrócenie uwagi :)

      Usuń
  7. U mnie tyle zdjęć czeka na wywołanie. Raz mój Połówek kupił mi album, taki duży. I stworzyłam sobie z niego album wspomnień, w którym to dodaję zdjęcia z naszych małych wielkich podróży, spędzania czasu. I właśnie chcę jeszcze stworzyć sobie przedpokój wspomnień. Dużo zdjęć w ramkach. Wesołych, co by to nam umilały zimowe dni :) Ta ramka bardzo fajna, wchodzę na stronę potrzeć co mają. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam taki album. Z każdej mniejszej czy większej wyprawy. Tylko ostatnio strasznie się zaniedbałam w tej kwestii :D

      Usuń
  8. Bardzo fajny pomysł z tym kolażem. To mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam motyw zdjęć w domu,dobry pomysł:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny wakacyjny kącik Ci wyszedł Aniu. Chętnie i ja skorzystam po wakacjach ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rzeczywiście kącik jest bardzo wakacyjny :) W dzisiejszą pogodę aż poprawił mi się nastrój gdy trafiłam na Twojego posta, te błękity mnie uspokajają... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że polepszyłam Ci nastrój :)

      Usuń
  12. hi i lo e your blog you have a new follower from chile ,,
    Angelica

    OdpowiedzUsuń
  13. Świętna pamiątka na lata. Jaki rozmiar ma Twój obraz?

    OdpowiedzUsuń