20150719 weekend

20:56 Anna od inspiracji do realizacji 20 Comments



Hej Kochani,

weekend dobiega końca. Wrzucam dla Was trochę zdjęć.
Na fb prosiliście o wrzucenie zdjęć z ogrodu więc uchylam Wam rąbka tajemnicy :)



W sobotę rodzice zabrali się za zagospodarowanie wolnego pasa pod płotem.
Jakie rośliny posadzono?
żurawkę (Shanghai)
kostrzewę siwą (Festuca glauca Elijah's blue)
funkię ogrodową (Frances Williams)
jaśmin i bez
i kilka innych roślin, których nazw nie pamiętam :D
W tym roku hortensje mają mnóstwo kwiatów.

Nowe roślinki na taras.

Kotek mojej przyjaciółki.

Rowerem na działkę do siostry.
Kosz wypchany kocami, ręcznikami, zabawkami :D

Maja miała świetną zabawę przy podlewaniu kwiatów.
Tą super końcówkę do podlewania znajdziecie TUTAJ.




A tutaj już skończone! :)
Tylko jeszcze trawa musi urosnąć :D

Nasza papierówka w ogrodzie.

Zapowiedź tarasu ;)



Huśtawka czeka na odnowienie. Ale kiedy?




Rzut okiem na to co dzieje się na tarasie :)


Spokojnego wieczoru,
Anna


20 komentarzy:

  1. Piękny ogród się szykuje! A rowerek - świetny...no i oczywiście biały ;)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Och,smak papierówek to smak mojego dzieciństwa!
    Ależ u ciebie pięknie,kwieciście no i te hortensje-uwielbiam!!!!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mojego też! A szarlotka na papierówkach jest najlepsza :)

      Usuń
  3. Świetna ta chmurka do podlewania :)
    A na tarasie zapowiada się coś fajnego. Czekam na następne zdjęcia.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. też jestem na etapie urządzania ogrodu i mam pytanie z czego zrobione jest obrzeże?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są to stare podkłady kolejowe. Moje o długości mniej więcej 2,5 m (nie pamiętam dokładnie). Sztuka kosztuje ok. 36 zł.
      Możesz tutaj podejrzeć jak to wygląda http://goo.gl/NTas9F

      pozdrawiam,
      Anna

      Usuń
    2. tak mi to właśnie wyglądało ale nie byłam pewna :) Super to wygląda, coś innego - tez się do tego przymierzałam jednak ostatecznie zrezygnowała bo wszyscy w koło stwierdzili, że będą brudzić ale myślę, że jeszcze kiedyś wrócę do tematu.
      PS: Bardzo lubię Tu zaglądać
      Pozdrawiam
      Sandra

      Usuń
    3. Póki co nie wiem czy brudzi :) Zobaczymy z czasem jak się sprawdzą.
      Dziękuję za zaglądanie i zapraszam na nowe wpisy juz niedługo :)

      Usuń
  5. Pracowity weekend - tak najbardziej lubię go spełniać - ogród w pełni :) Bardzo ładna ta chmurka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez lubię gdy coś się dzieje :D

      Usuń
  6. Po takim weekendzie człowiek naprawdę wypocznie! Jest się zmęczonym/padniętym ale to takie inne zmęczenie, które tylko dodaje uśmiechu na twarzy i motywuje do dalszych działań. W ten weekend wymalowałam z mężem cały duży pokój i wymieniliśmy kabinę prysznicową - wszystko ładnie wyszło, a na początku nie wierzyłam, że damy radę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na początku wiele rzeczy wydaje się niemożliwymi do wykonania! Na szczeście gdy mamy wsparcie można sobie poradzić nawet z wymianą kabiny prysznicowej! :)

      Usuń
  7. Czekam tylko na ponowne zaklimatowanie się i również zabieram się za ogród. Przepięknie u Ciebie

    OdpowiedzUsuń