DIY: drewniany leżak na taras.

08:05 Anna 38 Comments




Kochani,

ja to mam szczęście :) Zobaczcie jaki prezent zmajstrował mi M. Trzymał to w tajemnicy aż do końca!



Cudowny, piękny, biały leżak na nasz taras!Niestety Michał nie zrobił instrukcji krok po kroku jak go wykonać ale możecie zajrzeć TUTAJM sugerował się właśnie tym wpisem. Wymiary niestety trzeba przeliczyć na centymetry.  Wymiary po przeliczeniu wychodzą dość kosmicznie więc trzeba wziąć na to poprawkę ;)






Pozdrawiamy,Anna & M


38 komentarzy:

  1. Rewelacyjny i piękny prezent :) taki Mężczyzna to skarb :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku przepraszam nie wiem dlaczego jak piszę z telefonu tak wiele razy powtarza się mój komentarz.

      Usuń
    2. Nic nie szkodzi :) po trzykroć dziękuję :)

      Usuń
  2. Rewelacyjny i piękny prezent :) taki Mężczyzna to skarb :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjny i piękny prezent :) taki Mężczyzna to skarb :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nooo super, zdolny ten Twój mąż :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Jeszcze nie mąż ;)

      Usuń
  5. Fajny, fajny leżaczek a taki mąż to skarb:)
    Pozdrawiam
    Patrycja

    OdpowiedzUsuń
  6. Ma się tych mężów,nie ?:)))) kawal dobrej roboty.
    Ja juz swojego nakręciłam na Twój konkurs :))) trybiki ruszyły w ruch i chomik sie rozpędził :)

    buźka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah na razie mam narzeczonego :)
      Super, czekam na zdjęcia :)

      Usuń
  7. A to mąż zdolniacha:) Piękny prezent na tarasik, wszystko razem daje świetny efekt.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniały prezent! Zdolnego masz męża :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ekstra prezent, leżak super. Mąż na medal.

    OdpowiedzUsuń
  10. Marzę o takim leżaku! Zdolnego masz narzeczonego :)

    OdpowiedzUsuń
  11. WOW !! super niespodzianka,pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładny :) i bardzo pasuje do waszego tarasu. Teraz tylko leżeć i leżeć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz jes to t moje ulubione miejsce. Wieczory na tarasie są rewelacyjne!

      Usuń
  13. szczęściara:-) pozycz męża;-)
    cackop jak nic
    zestaw mebli tez masz cudnyyyyyyy
    buźka

    OdpowiedzUsuń
  14. DIY że fiu fiu! :D Piękne wkomponował się w klimat tarasu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. piękny prezent. boski jest ten jeszcze nie mąż!

    OdpowiedzUsuń
  16. Uszyć tylko odpowiednie poszycie, co by nam tyłek nie zdętwiał - super ładna rzecz - takie grecki styl :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam w planach uszycie takiej poduchy ale czasu brak :(

      Usuń
  17. Ale dobrał idealnie klimat! To chyba Wasz wspólny styl? :-) Super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Michał wie co lubię :)
      Sam bardzo lubi drewno i uwielbia nasz taras dlatego wiedział co będzie pasowało :)

      Usuń
  18. Dziękuję za link :-), SUPER!
    Angelika

    OdpowiedzUsuń