DIY: przybornik z puszki po mleku.

10:58 Anna 33 Comments


Cześć :)


Dziewczyny nie wiem czym karmicie swoje dzieci ale jeśli nie Bebilonem to koniecznie zmieńcie mleko ;)

Żartuję..... Puszki po mleku w proszku od jakiegoś czasu są świetnym "materiałem" do wykorzystania w projektach DIY.

Moja przyjaciółka urodziła niedawno synka i nazbierała dla mnie cały worek puszek - DZIĘKI KASIU! :*

Możecie się więc spodziewać cyklicznie DIY z puszek!Mój pierwszy raz z puszkami..... bardzo prosty i nie wymaga dużego nakładu pracy ;)
 


 

Potrzebne będą wspomniane wcześniej puszki po mleku, kartki "naklejkowe" z wydrukowanym dowolnym wzorem.




Kartkę docinamy na szerokość puszki i przyklejamy do niej! 

  

Niestety ja miałam kartki naklejkowe A4 i nie starczyły na cały obwód puszki.Musiałam trochę dokleić. 
 

Zrobiłam 3 puszki, które służą mi jako przyborniki na ołówki, linijki, itp. w warsztacie.

 

Może nie jest idealnie równo ale jak na 10 minut pracy to efekt i tak mi się podoba.

 


Ołówki kupiłam w KIKu za ok. 4 zł/zestaw.

Pozdrawiam,Anna


33 komentarze:

  1. Świetny pomysł.
    A gdzie kupiłaś te kartki "naklejkowe" ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pmysł mam zgromadzone te puszki ale jeszcze nie podjełam prac. dobry posób to wydrukować grafikę na papierze naklejkowym Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam cały worek i już mam kilka pomysłów na ich wykorzystanie :)

      Usuń
  3. Lubię taki puszkowy recykling! Mam taka jedną puszkę po mleku i wciąż czeka na swoje 5 minut ;p
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihihi to do dzieła :0 Daj jej drugie życie ;)

      Usuń
  4. Proste w wykonaniu, a bardzo ładnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak lubię. Prosto a efektownie ;)

      Usuń
  5. I mnie się bardzo podoba!! Uwielbiam jak z niczego powstaje COŚ :))
    Buźka

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pomysł z tymi puszkami. Prosty i łatwy do wykonania - to lubię! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie dobrane wzory. Ja również zbieram te puszki, ale jakoś czasu nie mam żeby przysiąść do ich ozdabiania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) To naprawdę tylko chwila a efekt cieszy :)

      Usuń
  8. Świetnie Ci wyszły! Ja używałam swego czasu szerokich washi tapes. Też się dobrze nadają :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobry pomysł! :) Miałam akurat kartki naklejkowe ale taśmy też fajnie by wyglądały :)

      Usuń
  9. Jest to ciekawy sposób, żeby z pozornie prostych przedmiotów wykonać fajną praktyczną dekoracje np. do pokoju dziecięcego.

    OdpowiedzUsuń
  10. intrygują mnie te kartki naklejkowe. Są samoprzylepne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak samoprzylepne i możesz na nich drukować w zwykłej drukarce :)

      Usuń
  11. Też jakis czasctemu robilam. Tylko u mnie był papier samoprzylepny z Tiger też polecam do yego typu zabawy :)
    Pozdrawiam,
    robiewdomu.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Kapitalny efekt, jak na taki mały nakład pracy. Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. też mam odłożony cały wór puszek. czekam tylko na wolną chwilę. fajne wzory wybrałas.

    OdpowiedzUsuń