KONKURS DIY!!!

19:50 Anna od inspiracji do realizacji 19 Comments


Kochani na końcu wpisu o aranżacji tarasu (TUTAJ) obiecałam Wam, że pojawi się KONKURS!


Słowa dotrzymuję. Oto warunki uczestnictwa.


I.Zostań Obserwatorem bloga Od Inspiracji Do Realizacji lub polub mój fanpage na fb


II.Prześlij zdjęcie/a zrealizowanego przez siebie projektu DO IT YOURSELF z wykorzystaniem drewna.


III.Zdjęcia należy wysłać na adres: odinspiracjidorealizacji@interia.eu do 20.11.2015 r.

W temacie proszę wpisać "KONKURS DIY"



Nagrody dla 3 osób to niespodzianki ufundowane przez firmę BOSCH oraz prezent od Od Inspiracji Do Realizacji.

Zwycięzców wybierze komisja, w skład której wchodzą ja Anna i mój M ;)


Czekam na Wasze zgłoszenia!

Anna


19 komentarzy:

  1. do listopada ? to bardzo długo :) mam nadzieję że zdążę coś stworzyć :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, macie dużo czasu na majsterkowanie :)

      Usuń
  2. Mamy trochę czasu:). Właśnie rozpoczęłam swoja przygodę z pracą w drewnie. Mam nadzieję, że stworzę coś co się będzie nadawało do zgłoszenia do konkursu
    A moich pierwszych krokach można poczytać tutaj : http://tulipanowiec.blogspot.com/2015/08/warsztaty-z-majsterkowania-w-drewnie-z.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu, chciałam wysłać zgłoszenie, ale niestety na pocztę dostaję informację, że Twój adres @ nie istnieje :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już wiem :) zjadłaś literkę "a" w adresie tu w poście ;)

      Usuń
    2. hihihi chyba byłam głodna :D

      Usuń
  4. Oczywiście, że biorę udział! Coś podeślę :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. To jeszcze ja w kolejce się grzecznie ustawiam :) Wysłałam fotki na maila , profil na fb dawno polubiony , miłego oglądania , zapraszam także na bloga http://misschic82.blogspot.com/2015/02/porozmawiajmy-o-zegarze.html
    Pozdrawiam Emila

    OdpowiedzUsuń
  6. Super! myślę że moje wielkogabarytowe DIY nada się idealnie! byle tylko pogoda dopisała
    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny konkurs, może w wolnej chwili coś stworzę :) Szkoda, że nie ma już z nami mojego taty - pomógłby, podpowiedział, bo był stolarzem :) i pomimo, że jestem kobietą, odziedziczyłam po nim majsterkowanie, mój brat nie ;)
    Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  8. A można wysłać coś co już kiedyś powstało i ujrzało światło dzienne?

    OdpowiedzUsuń
  9. Haha a ja tak sie właśnie zastanawiałam do kiedy konkurs, wchodzę sprawdzić a to mój termin porodu :D to teraz nie zapomnę na pewno :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) 7 lat temu też miałam ten termin. Urodziłam 17.11 :)

      Usuń
    2. A ja siedzę i proszę brzuch żeby się zmaterializowal :D

      Usuń
  10. To my tez sie zgłaszamy z naszym projektem :) www.kepamarzen.pl A niespodzianka od Bosha bardzo by sie przydała w naszym nowym warsztacie 😉

    OdpowiedzUsuń