DIY: Porządki w ogrodzie, część II.

18:11 Anna od inspiracji do realizacji 10 Comments


Cześć Kochani,
Przedwczoraj pokazałam Wam jakie porządki zrobiłam w jednej z części naszego ogrodu w sobotę >>> TUTAJ.
Nie minął nawet tydzień a już pomyślałam, że przydałoby się tam więcej wrzosów :D

Korzystając z dnia wolnego wybrałam się na lokalny targ (odbywa się on w moim miasteczku od czasów Kazimierza Wielkiego!) i kupiłam jeszcze 7 wrzosów :)


Kolejna zagadka... jak je posadzić? :D Najlepiej przydałoby się ich jeszcze z dziesięć :D


Wiewiórka, która obserwowała moje zmagania z góry nie była chętna do pomocy ;)




 


Ptaszek nielot też się załapał na zdjęcie. Od jakiegoś czasu mieszka w naszym ogródku. Nie lata - skacze. Widzicie go? :)



 Muszę Wam pokazać jakie cuda można kupić na naszym rynku/targu. Takich kolorów wrzosów jeszcze nie widziałam :D Strasznie nienaturalne. Ale jak to mówią... każda zmora znajdzie swojego amatora.



Buziaki :*Anna



10 komentarzy:

  1. Pięknie wyszło w ogrodzie! Wrzosy genialnie się komponują :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszę się, że Ci się podoba :)

      Usuń
  2. Ale piękne wrzosy i ile rodzai":)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybrałam 3 rodzaje, nie chciałam żeby ich było zbyt wiele :)

      Usuń
  3. super je posadziłaś :) ja na mojej działce będę miała mini wrzosowisko :) POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę! mam nadzieję, że i u mnie powstanie takie wrzosowisko :)

      Usuń
  4. Wrzosy uwielbiam a wiewióra istna modelka

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wrzosowisko powstało :) Kocham wrzesień i wrzosy . Nie przekonują mnie co prawda odjechane kolory wrzosów , ale białe i filetowe zawsze przyciagają mój wzrok .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również nie przekonały te barwione wrzosy, jednak wolę naturalne odmiany :)

      Usuń