Jesienna lista MUST HAVE

10:05 Anna od inspiracji do realizacji 9 Comments


Dziewczyny czy Wy też tak macie.... gdy nadchodzi lato okazuje się, że nie mam letnich ciuchów.... gdy przychodzi jesień nagle nie mam żadnego ciepłego swetra! :D Zrobiłam przegląd szafy i stworzyłam jesienną listę MUST HAVE.



Po pierwsze potrzebuję(chcę) CIEPŁY SWETER. Najlepiej w kolorze szarym, dłuższy, oversizowy.  Do tego proste CZARNE CYGARETKI - klasyk, którego brakuje w mojej szafie. Przydałaby mi się nowa biała koszula - stare zszarzały :/ Podobają mi się koszule tzw. boyfriend. Niestety jeszcze nie spotkałam idealnej. Czarne baleriny - niby mam a jednak nie :D Bo... a to mają złote ćwieki a to są bardziej w stylu Lordsów a chciałabym klasyczne CZARNE BALERINY.Dodatki - od jakiegoś czasu marzy mi się zapach Giorgio Armani Si (niestety cena skutecznie mnie powstrzymuje przed zakupem kolejnego flakonu do kolekcji), czarne kocie okulary, których nie mogę nigdzie znaleźć i wymarzony CZARNY ZEGAREK. To mój idealny zestaw do pracy. Od 8 do 16 jestem w biurze i uwielbiam klasyczny look. Jedyne szaleństwo to paski :D Biało-granatowe lub biało-czarne paski to mój znak rozpoznawczy ;)






No dobra ale po pracy lubię wygodę. Nie należę do tych, którzy zaraz po wejściu do domu przebierają się w dresy jednak w dzień wolny lub gdy chcę po prostu poleniuchować lubię wskoczyć w coś wygodnego. Na nadchodzące chłody muszę się zaopatrzyć w ciepłe skarpety :D Do tego leginsy, tshirt i jakoś przetrwam do wiosny ;) 






Do listy MUST HAVE dorzuciłam też kilka pozycji "marzę o...." ale wątpię żeby udało mi się spełnić marzenie o nowym obiektywie czy Hunterach. Są o wiele ważniejsze wydatki więc marzenia odkładam na później.



A jak Wasze listy MUST HAVE, bardzo długie?


Pozdrawiam,Anna



9 komentarzy:

  1. Wczoraj kupiłam botki na jesień, przydałyby mi się też wygodne balerinki w ciemnym kolorze i to tyle:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie udało się upolować czarne cygaretki :)

      Usuń
  2. interesujące wybory. zegarek piękny. a może trochę koloru by tak dorzucić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No co Ty... nie znasz mnie? ;) :D

      Usuń
  3. zestaw do pracy bardzo mi się podoba choć w sumie rzadko chodzę tak "biurowo" ubrana,czarny zegarek i szary kardigan to moi faworyci :) a swoją szafę muszę dopiero przejrzeć ale w sumie nie wydaje mi się,żebym za wiele potrzebowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pracuję w biurze więc taki zestaw jest dla mnie idealny po pierwsze ze względu na wykonywany zawód a po drugie uwielbiam takie klasyczne zestawy :)

      Usuń
  4. Hmm tez robię taką listę marzeń i szukam średnio 3-4 rzeczy
    Wolę zbierać na wspólne wyjazdy :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zawsze warto coś odłożyć na ciekawe wypady :)

      Usuń