DIY: papierowe torebki na zioła.

09:09 Anna 16 Comments


Dzień dobry :)
W ostatnich dniach września uporządkowałam nasz jeszcze nieidealny taras. Przesadziłam rośliny z zielnika i zasuszyłam zioła.
Mam nadzieję, że rośliny przetrwają zimę jeśli schowam je do piwnicy.
Kiedy zioła były już suche schowałam je do papierowych torebek, które zostały z poprzedniego roku. Wykorzystałam je wtedy do zrobienia kalendarza adwentowego (TUTAJ).


Drabinka do suszenia ziół spełniła swoje zadanie w 100%. 
Otwory na sznurek zrobiłam dziurkaczem.

Do opisania ziół w torebkach użyłam znalezionych w sieci obrazków (TUTAJ).


Co myślicie o takim rozwiązaniu?

Pozdrawiam,
Anna


16 komentarzy:

  1. Bardzo stylowe te torebeczki. Czuję się zainspirowana i też takie chcę :-) Pozdrawiam ciepło :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mogłam Cie zainspirować :D

      Usuń
  2. Świetne! :) I fajne na prezent - taki drobny podarunek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda. Mały prezencik w ciekawej torebce :)

      Usuń
  3. pięknie prezentują się te torebeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialne! Torebeczki wyglądają świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. SUPER ROZWIĄZANIE :)
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałaś naprawdę świetny pomysł z tymi torebkami, a obrazki cudownie dopełniają całości! :) Gratuluję Ci pomysłu! Pozdrawiam serdecznie i życzę Ci udanej niedzieli. Magda

    OdpowiedzUsuń