Szare dodatki w sypialni.

07:46 Anna 10 Comments




Cześć Kochani,
małymi krokami szarości wkradają się do sypialni :)
Na razie to tylko kilka poduch i ptaszki od Pauliny z My Mimi (TUTAJ) ale stopniowo będzie coraz więcej SZAREGO koloru :)







Krzesło też obiłam nową tkaniną, którą kupiłam jakiś czas temu w lumpeksie za 3 zł. Brakuje jeszcze wykończenia bo nie mogę zdobyć w kaliskich pasmanteriach odpowiedniej taśmy. Może polecicie gdzie mogę kupić taką taśmę w internecie?




Zioła już zasuszone, taras zamknięty na sezon jesienno-zimowy więc drabinka przywędrowała do sypialni. Świetnie sprawdza się jako stojak na aktualnie czytane książki i gazety.



poduszki w gwiazdki i ptaszki - tutaj, poduszki dresowe - KIK, futerko - prezent od Ani (tutaj), komoda - Ikea, drabinka - diy (tutaj), drewniana gwiazdka - diy, 

Pozdrawiam,
Anna


10 komentarzy:

  1. Ja ostatnio mam słabość do koloru musztardowego i różnych odcieni szarości właśnie, więc dla mnie strzał w dziesiątkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wciąż nie mogę sie przełamać do innych kolorów :)

      Usuń
  2. Bardzo ładnie szarości jesienią i zimą pasują wyjatkowo

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam szarości, zresztą sama też sypialnię mam w szarościach i jest pięknie :) to taki stylowy kolor, jeszcze w połączeniach z bielą - ideał jak dla mnie :) pozdrawiam ciepło w ten zimny dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo lubię Twoje wnętrza :) ..a taką taśmę to możesz kupić w internetowych sklepach z art. tapicerskimi (ozdobna taśma tapicerska) ,jest duży wybór :) ..pozdrawiam, Marzena

    OdpowiedzUsuń