Złap okazję! Przepiśnik w Biedronce.

21:27 Anna od inspiracji do realizacji 13 Comments



Dobry wieczór :)
Wiecie, że zwykle gdy wchodzę po bułki do Biedronki to wychodzę z pełną torbą???
Ja tak mam. Za każdym razem gdy mówię sobie "nie kupuję już pierdół w tym miesiącu" trafia się okazja!
No i masz babo! Taki piękny przepiśnik w Biedronce a dokładniej w magazynie "Moje smaki życia" za 9,99 zł. Jak nie kupić??? :D





Jeśli nie macie jeszcze przepiśnika to lećcie do Biedry. Ja swój kupiłam wczoraj.

Spokojnego wieczoru :)

Ania



13 komentarzy:

  1. Mam już swój z pepco, ale kusisz drugim hihi ;)
    P.S też tak mam, że idę po jedną rzecz a wracam z różnymi fajnymi rzeczami w torbie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. O! jutro rano szybko lecę, może jeszcze zdążę :) Mój blog Ma i Bla

    OdpowiedzUsuń
  3. Jutro pędzę do Biedronki! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam już swój przepiśnik, jestem bardzo z niego zadowolona, to niezbędnik każdej kobiety lubiącej gotować :)) Ja również nie umiem wyjść z biedronki bez sterty rzeczy których wcale nie planowałam kupić :) Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiedziałam, że mają być, bo regularnie kupuję ich magazyn, ale się nie skusiłam. Jeszcze nie zapełniłam wielkiego przepiśnika, który kiedyś kupiłam w Biedrze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez mam jeszcze ten poprzedni :) ale ten kusi...

      Usuń
  6. a ja kupiłam sobie w Biedronce przepiękny pastelowy kubek "w sweterku", przepiśników nie widziałam, lecę dzisiaj jeszcze raz

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam już segregatory przepisów :-) i sterty książek To już chyba choroba

    OdpowiedzUsuń
  8. I w takich momentach żałuję, że w Niemczech nie ma Biedronki:) Piękny przepiśnik!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe czy jeszcze w naszych Biedronkach jest. Dwa lata temu sprezentowałam Mamie pod choinkę i tak się cieszyła jak małe dziecko. Mnie samej przydałby się taki przepiśnik, a nie zwykły zeszyt :D

    OdpowiedzUsuń
  10. ja zapisuję przepisy w notatniku, ale ten przenośnik to pełen profesjonalizm, biedronka to jest jednak sklep z przydatnymi gadżetami :)

    OdpowiedzUsuń