Książka. Young House Love. Sherry & John Petersik.

11:04 Anna 9 Comments


Cześć,
jakiś czas temu pisałam Wam o prezencie od mojej siostry - książce moich guru z bloga Young House Love.
Sherry & John są niewątpliwie jedną z moich ulubionych blogowych par. Pokazują, że są jeszcze na świecie ludzie, którzy tak jak ja kochają swój dom.
Ok, możecie zarzucić, że mają już trzeci dom. Chodzi jednak o to, że nieważne gdzie mieszkają to zawsze dbają by dom był "ich miejscem".


Wracając do książki... znajdziemy w niej zbiór najlepszych projektów DIY jakie mogliśmy wcześniej zobaczyć na stronie www. Nie wiem jak Wy ale ja bardzo lubię "dotknąć" wszystkiego :)



W książce znajdziemy mi.n zdjęcia z pralni "Petersików" z drugiego domu. Mnie zachwyciła i zainspirowała pralnia z domu nr. 2 -> TUTAJ.



Ostatnio przy okazji metamorfozy lampki skorzystałam z ich porad.



Szczerze polecam książkę i koniecznie zajrzyjcie na stronę Young House Love.


Spokojnej niedzieli,
Anna




9 komentarzy:

  1. Sięgnę po nią, dzięki! P.S. Zapraszam do siebie, po baner Blog na medal;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki za inspirację Aniu :) niech no tylko trafi w moje ręce

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo inspirujący blog. widać, że lubisz tworzyć piękne rzeczy. nie wiedziałam jeszcze u Ciebie na blogu dekoracji świątecznych.. choć na instagramie chyba coś tam mi mignęło. zastanawiam się, czy bierzesz udział w konkursie organizowanym dla blogerów na dekoracje Gwiazdy Betlejemskiej http://www.twojediy.pl/dekoracja-gwiazdy-betlejemskiej-akcja-blogi-rozkwitna-poinsecja/ tu masz szczegóły. może uda Ci się wygrac

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaczęłam już przygotowania do świąt ale na blogu wpisu jeszcze nie było :)
      Biorę udział w konkursie ;)

      Usuń
  4. Podglądam ich systematycznie Widziałam ze jest książka ale mieć ją w ręku to pewno radocha ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromna! A odzew z ich strony na wpis - bezcenne uczucie! :)

      Usuń
  5. Koniecznie muszę tę książkę skukać - a może nawet mikołaja o nią poprosić! :)

    OdpowiedzUsuń