I wish....

08:46 Anna od inspiracji do realizacji 22 Comments


Dzień dobry,

Już za miesiąc święta! Jak ten czas pędzi. Zastanawiam się czy przygotowujecie listę świątecznych prezentów? Od kilku lat z siostrami i rodzicami przygotowujemy listę prezentów, które ucieszyłyby nas najbardziej. Na mojej liście jest chyba największa różnorodność :D


1. Białe duże latarnie    2. Bransoletka z gwiazdką Lilou   

3. Świece i jeszcze raz świece    4. Wełniany koc    5. Kalosze Hunter    

6. Książka Zosi    7. Zegarek Timex    8. Perfumy G. Armani Si    

9. Drewniana misa    10. Kubeczki Ib Laursen    11. Herbaty Tafelgut


Pozdrawiam,

Anna



22 komentarze:

  1. ;-) lista db rzecz
    na mojej liście od dawna sa kalosze ale nie moge ich dopasować klops jak nic;-)
    pzdr:-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja noszę 38 ale takie 38,5 byłoby idealne :)

      Usuń
  2. Jeszcze nie myślałam o liście ale faktycznie już czas na nią. Wiele rzeczy z Twojej mogłoby się znaleźć na mojej hihi :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihi :) moja lista mogłaby być o wiele dłuższa ale wybrałam top 11 :D

      Usuń
  3. Świetne typy prezentów! Książkę Zosi mam, jest cudowna, polecam! Zdjęcia są do zjedzenia :) moja lista już w połowie zrealizowana i towar czeka w szafie, na spakowanie - ale to zostawiam sobie na tydzień wigilijny, uwielbiam pakować prezenty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez uwielbiam pakować prezenty :) jeszcze nie zdecydowałam jak w tym roku je ozdobie :)

      Usuń
  4. Bardzo mi się podoba ta lista...marzenia dobra rzecz :-)))) To ja na początek poproszę nr 9. ...

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna lista. Si i Huntery bardzo mi się z Tobą właśnie kojarzą!

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz bardzo podobną listę do mojej 1, 5, 11 :) Mój blog Ma i Bla

    OdpowiedzUsuń
  7. A dlaczego tu żadnego sprzętu nie ma?? A! Ja wiem! Bo masz już wszystko w warsztacie! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo bym chciała ale niestety nie ;) Zostawiam coś na listę urodzinową ;D

      Usuń
  8. Aniu podobne koce wełniane widziałam w szwajcarskim Lidl, może i w Polsxe będą.

    OdpowiedzUsuń
  9. ooo chyba czas pisać list do Mikołaja ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najwyższa pora, zeby zdążył wsystko kupić ;)

      Usuń
  10. świetna lista :) myślę, że możesz tez do niej dodać np. iphone 6 lub wejściówkę na blogowigilię ;) a dlaczego? bo można je wygrać w konkursie na blogu twojediy http://www.twojediy.pl/dekoracja-gwiazdy-betlejemskiej-akcja-blogi-rozkwitna-poinsecja/ Wystarczy zrobić aranżację z gwiazd betlejemskich :) dla Ciebie to na pewno pikuś! powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam cichą nadzieję, że uda mi się wybrać na blogowigilię :)

      Usuń
  11. własnie sama szukam inspiracji co do dekoracji z gwiazdą betlejemską, masz może jakieś pomysły na stroiki inne niż tradycyjny wieniec ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może jakieś fajne wiaderko, kosz, pieniek wydrązony w środku? A może worek jutowy? :)

      Usuń