Witaj Grudniu.

10:28 Anna od inspiracji do realizacji 17 Comments


Dzień dobry w GRUDNIU! :)
Uwielbiam ten miesiąc. Gdy nadchodzą święta jestem w siódmym niebie.
W naszym domu pojawiła się pierwsza bożonarodzeniowa dekoracja. Mam na myśli poinsecję, potocznie zwaną gwiazdą betlejemską.
Ten bożonarodzeniowy symbol otrzymałam od Kasi z bloga Twoje DIY.


W tym roku nie planuję wielu projektów DIY dlatego pomyślałam, że przypomnę Wam kilka najciekawszych z ubiegłych lat. W kolejnym poście będziecie mogli znaleźć najfajniejsze bożonarodzeniowe dekoracje (moim zdaniem ;)).


17 komentarzy:

  1. Świetnie to wygląda :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Te kwiaty są niesamowicie urokliwe. Same w sobie są przepiękną dekoracją :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam niecierpliwie na inspiracje, bo chciałabym sama coś wykonać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może jutro uda mi się opublikować wpis. Mam małe kłopoty techniczne :D

      Usuń
  4. Kasia też mi zrobiła taką niespodziankę :) pięknie u Ciebie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka niespodzianka i to od kobiety! :)

      Usuń
  5. Piękne dekoracje - bardzo soczysty czerwony kolor w połączeniu z szarymi świecami wygląda cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. dla mnie to gwiazda betlejemska właśnie jest symbolem zbliżających się świąt.

    OdpowiedzUsuń
  7. Poinsecje ślicznie wyglądają, same w sobie tak ozdobne. Mam zamiar wykonać z nich stroiki w tym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja czeka na odsłonę, ale chucham na nią i dmucham, żeby dotrwała do świąt... koty się czają ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie to wygląda i widzę siebie taką dekorację :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Strasznie fajny blog, przyjemnie się czyta! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzień dobry. Dziś trafiłam na tego bloga i muszę powiedzieć że jest bardzo fajny.
    Pozdrawiam, Irena

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowny klimat stworzyłaś :) !! Bardzo mi się podoba ta głęboka czerwień- pasuje super do Świąt :)

    OdpowiedzUsuń