TOP7 - Świąteczne dekoracje

10:17 Anna od inspiracji do realizacji 24 Comments


Dzień dobry,

Kochani wybrałam dla Was TOP7 świątecznych dekoracji z ostatnich lat. 


1. DEKORACJE Z MASY SOLNEJ I - 
wpis



2. DEKORACJE Z MASY SOLNEJ II - wpis



3. KALENDARZ ADWENTOWY - wpis



4. STROIK Z IGLAKÓW - wpis



5. ŚWIĄTECZNE PIERNICZKI - wpis



6. PAKOWANIE PREZENTÓW - wpis



7. ŚWIĄTECZNE PACZKI - wpis



Na dniach pojawią się oczywiście nowe świąteczne wpisy.
Cały czas trwa remont w naszym domu więc nie mogę się jeszcze rozkręcić z dekorowaniem domu :D

Buziaki,
Ania




24 komentarze:

  1. Rewelacja, wszystko to, co lubię, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, u nas też pierniczki to już tradycja;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym roku jeszcze nie piekłam :(

      Usuń
  3. ja uwielbiam torebki więc dla mnie rewelacja:-)
    widzę że zpierniczkami praca wre u nas dop.zaczniemy zabawę w tym temacie:-)
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  4. święta i świąteczne migawki to to co lubię najbardziej :o)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne dekoracje wybrałaś.pozdrawiam, Magda

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobre propozycje ! Papier do pakowania cudny !

    OdpowiedzUsuń
  7. dekoracje z masy solnej wyglądają jak smaczne pierniczki! Mogłabym się pomylić:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie jedna osoba już się pomyliła :D

      Usuń
  8. Piękne :) Święta zbliżą się wielkimi krokami. Nie wiem czy wiesz, ale jest konkurs dla blogerek na udekorowanie domu z wykorzystaniem poinsecji: http://www.twojediy.pl/dekoracja-gwiazdy-betlejemskiej-akcja-blogi-rozkwitna-poinsecja/ Ciekawe nagrody

    OdpowiedzUsuń
  9. pamiętam większość. piękne, wiadomo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś moim stałym gościem :)

      Usuń
  10. Bardzo mi się podoba, że masz wszystkie te dekoracje takie spójne ze sobą. Masa solna jest genialna, ale chyba w tym roku braknie mi do niej cierpliwości :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam sporo dekoracji z ubiegłych lat więc w tym roku odpoczywam ;) :D

      Usuń
  11. super pomysł ;-)
    dekoracje wyjątkowe

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  12. Ozdoby ozdobami, ale ja tam rezultaty remontu chce widzieć! :-)

    OdpowiedzUsuń