Pomysł na prezent dla NIEGO

09:56 Anna 6 Comments



Cześć dziewczyny,
dziś zwracam się do Was bo zastanawiam się czy tylko ja mam co roku problem "co kupić mężczyźnie pod choinkę?" ???
O ile z prezentem dla narzeczonego nie miałam żadnego problemu tak przy prezentach dla taty czy szwagrów musiałam się zastanowić.
Wpadło mi do głowy kilka pomysłów więc może i Wam pomogą w podjęciu decyzji :)


1. skrzynka narzędziowa, 2. perfumy Calvin Klein, 3. wino, 4. podstawka na telefon, 5. książki, 6. dysk, 7. gra, 8. mucha 


Pozdrawiam,Anna

6 komentarzy:

  1. Ciekawe propozycje. Ja co roku mam ten sam dylemat...
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo tak, z prezentem dla taty to zawsze jest problem ;)
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja kochana w grudniu mam dylemata poczwórnego. Nie wiem co kupić bratu, tacie, mężowi i mężowi raz jeszcze bo ma też w grudniu urodziny.Z kobietami nie ma tego problemu, nie wiem o co w tym chodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No tak. Fakt, ja też nie wiem :( Ale podstawka jest superaśna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomogłaś mi! Mój blog Ma i Bla przy okazji zapraszam do siebie na rozdanie :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Potwierdzam, że skrzynka z narzędziami to świetny pomysł. Mój ukochany dostał taką rok temu pod choinkę i nie pamiętam, żeby tak się kiedykolwiek cieszył z prezentu ;)

    OdpowiedzUsuń