Jak wykorzystać skrzynki po owocach?

08:09 Anna od inspiracji do realizacji 21 Comments



Cześć Kochani :)


Możliwości wykorzystania skrzynek po owocach jest od groma i jeszcze trochę.Jakiś czas temu na prośbę mamy zrobiłam jedną na kółkach z zamykaniem do przechowywania warzyw w kuchni.


______________________________________________________


Co jest potrzebne do zrobienia skrzynki na warzywa?
skrzynka np. po jabłkach, farba, pędzel, kółka, wkręty, sznurek


Myślę, że instruktarz nie będzie trudny. 

Malujemy skrzynkę, przykręcamy kółka i już ;) 

Ok, może góra skrzynki wymaga więcej pracy ale na zdjęciu widać, że wcale nie jest trudna do zrobienia. Kilka listewek, wkręty i gotowe!




Mniejsze skrzynki po cytrusach świetnie sprawdzają się do przechowywania kuchennych rzeczy, których nie używamy zbyt często.


______________________________________________________


Co jest potrzebne do zrobienia mniejszych skrzynek?

skrzynki po cytrusach, farba, pędzel, wydruk lustrzany dowolnego napisu/numeru, rozcieńczalnik np. nitro, wacik
1. Ze skrzynek usuwamy wszystkie papierowe naklejki, itp.2. Malujemy na dowolnie wybrany kolor - mhmm BIAŁY! ;)




3. Następnie wycięty napis przykładamy do skrzynki i dociskamy wacikiem nasączonym rozcieńczalnikiem.




O a tak wyszło :)




Prawda, że proste? :)

A inne skrzynki, które wykorzystałam w swoim domu możecie zobaczyć tutaj:1       2       3       4       5       6


Pozdrawiam,Anna



21 komentarzy:

  1. takie skrzynki dają tyle możliwości, tak tanim kosztem :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też je lubię, tanio i jak chcesz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie proste rozwiązania! Na skrzynkach można wyżyć się artystycznie :)Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam jeszcze kilka skrzynek i myślę co by tu jeszcze wymyślić :D Znając życie pomysł przyjdzie sam jak będę czegoś potrzebowała :D

      Usuń
  4. Gdybym tylko gdzieś takie dostała... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie masz targu/ryneczku z warzywami w okolicy? Może sprzedawca by Ci odstąpił :)

      Usuń
  5. Ja ostatnio zdobyłam mnóstwo takich skrzyneczek i właśnie myślę, co z nich zrobić...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozwiązań może być mnóstwo ;)

      Usuń
  6. Ja ostatnio wpadłam na to żeby zrobić regał ze skrzynek :)

    pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń
  7. Podglądam, bo stałam się szczęśliwą posiadaczką kilku takowych i kombinuję jak je wykorzystać.
    Pozdrawiam.viola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomysłów jest mnóstwo więc na pewno coś znajdziesz dla siebie :)

      Usuń
  8. super pomysłowe i chyba faktycznie dosyć proste :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Skrzynki to nieograniczona ilość zastosowań i aranżacji
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja nigdy nic nie odciskałam na rozpuszczalnik... hę... :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowny pomysł! Ja mam już kilka takich przygotowanych w domu :) i właśnie się zastanawiałam jak je wykorzystać :) Dzięki za pomysł
    BUZIAK!

    OdpowiedzUsuń