Idealna... wisząca szkalana lampa w rozsądnej cenie

20:57 Anna od inspiracji do realizacji 17 Comments




Dzień dobry,

w końcu wzięłam się za urządzanie klatki schodowej. Długo zastanawiałam się jak ją ugryźć i chyba do końca nie podjęłam decyzji :)

Schody są już prawie gotowe więc mogę już myśleć o elementach dekoracyjnych takich jak zasłony, ramy, lampy, itp. 

Wcześniej na suficie zamontowany był zwykły plafon, mnie natomiast zamarzyła się lampa wisząca.

Początkowo myślałam o czymś surowym, loftowym jak np. lampa STRIPE (TUTAJ), jednak taka lampa nie do końca pasowałaby do mojego wyobrażenia o całości.

Później wpadła mi w oko szklana lampa, którą kupiła moja mama do przedpokoju i zaczęłam szperać w sklepach online w poszukiwaniu czegoś podobnego.

Podobały mi się te lampy:


1 Karlnelii, 640 zł / 2 Milk,169 zł / 3 Lirano,99 zł / 4 Varmo, 62,90 zł / 5 Korek Eglo, 229 zł 


Lampa KARLNELII od MadamStoltz jest chyba najładniejszą wśród wszystkich lamp, których zakup rozważałam, jednak jej cena wg. mnie to lekka przesada.

Lampa MILK po obejrzeniu w realu wydała mi się zbyt przekombinowana a VARMO za mała.

Zostały LIRANO i KOREK EGLO. Pierwsza z nich- prosta i tania, druga - prosta ale droższa. 


Ostateczna decyzja padła na lampę Lirano. Korek Eglo przegrała ze względu na... korek :D Nie mogłam się przekonać do tego elementu. Gdyby to było drewno pewnie by już wisiała na półpiętrze a tak nasze oczy cieszy widok lampy wiszącej LIRANO. 

Niedługo pokażę Wam jak wygląda na naszym półpiętrze :)


Miłego dnia,Anna




17 komentarzy:

  1. Dobry wybór, czekam na foty w docelowym miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I mi przypadła do gustu, świetna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Od razu zwróciłam na nią uwagę! Myślę, że to bardo dobry wybór. :) Czekam na zdjęcia nowej lampy z ciekawością. Pozdrawiam, Magda

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi tez ta podoba sie najbardziej :) Swietny wybor :)

    OdpowiedzUsuń
  5. doskonały wybór.
    a ceny lamp czasem też mnie zadziwiają..

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyznam szczerze, że z niecierpliwością czekam na post o tej lampie, ponieważ jestem szalenie ciekawa jak się prezentuje w rzeczywistości :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł z takimi lampami. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądają świetnie! Bardzo dobry wybór :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam. Też mam tę lampę sztuk 2 i też na klatce schodowej:) Z dużą, białą żarówką prezentuje się świetnie. Mogę podesłać zdjęcie jeśli sobie życzysz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też je mam w przedpokoju :) Pewnie, że chcę zobaczyć. Jak możesz prześlij na kontakt@odinspiracjidorealizacji.com

      Usuń
  10. piękne te lampy bardzo klimatyczne!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne te szklane lampy wiszące! Do salonu jak znalazł. Pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Proszę o nazwę producenta lampy ze zdjęcia , nr 3

    OdpowiedzUsuń