Pomysł na prezent na Dzień Matki

11:50 Anna od inspiracji do realizacji 19 Comments


Cześć Kochani :)

Już niebawem 26 maja, czyli święto naszych mam. Szukałam prezentu dla mojej mamy i pomyślałam, że może ułatwię Wam nieco szukanie :)




1. Wiosna to dobry czas by zmienić swoje zimowe perfumy na lżejszy zapach. Myślę, że każda kobieta lubi perfumy.  Wybierzcie coś świeżego lub kwiatowego (np. Hilfiger Flower Violet). 


2. Zbliża się czas urlopów i leniuchowania na świeżym powietrzu. Dobrze mieć wtedy przy sobie ciekawą lekturę (np. Radosław Berenc, Łukasz Marcinkowski "O kwiatach"). 


3. O nowej torebce na lato chyba nie muszę nic pisać. Must Have! Mama na pewno się ucieszy ( np. TUTAJ). 


4. Jeśli boicie się kupować perfumy to dobrą alternatywą będzie mgiełka do ciała, np. Victorias Secret - pachnie obłędnie! (np. TUTAJ) .


5. Podejrzyjcie czy Waszej mamie nie kończy się właśnie ulubiony kosmetyk, np. krem. (np. Clinique) .


6. Nowe etui do telefonu z wyrazem Waszego uczucia z pewnością roczuli mamę :) (np. TUTAJ). 


7. Jeśli mam lubi błyskotki to modna tego sezonu bransoletka na pewno jej się spodoba. (np. TUTAJ).


Macie jeszcze jakieś propozycje? Podzielcie się nimi w komentarzu!Ja już kupiłam prezent dla swojej mamy. Mam nadzieję, że sprawię jej tym upominkiem radość :)


Pozdrawiam,
Anna





19 komentarzy:

  1. Fajne inspiracje Właśnie nad tym myślę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Może własnoręcznie zrobione zawieszki do herbaty w piramidkach z miłymi napisami zamiast firmowych tekturek, by każdej filiżance towarzyszył uśmiech :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super pomysł! Robiłam kiedyś takie z różnymi sentencjami. Myślę, że mama byłaby wzruszona :)

      Usuń
  3. O kwiatach... To prezent idealny dla mnie ;)
    Bardzo dobre propozycje Aniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama chciałabym dostać taki prezent :)

      Usuń
  4. Postawiłam na kosmetyki, polecam podkład od earthnicity Minerals. Moja mama jest bardzo z niego zadowolona, nie podrażnia jej i jest bardzo wydajny i trwały :D Sama też go używam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę o nim poczytać :) Dzięki za propozycję

      Usuń
  5. Właśnie odwieczny zgryz - co kupić mamie :) Może coś wymyślę - jak nie - mam już podpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. My prawie zawsze kupujemy mamie książki, to prezent, z którego absolutnie zawsze się cieszy, bo pochłania wszystkie czytadła w hurtowych ilościach. A torebkę z Twoich propozycji chętnie sama bym przygarnęła! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książka to zawsze dobry pomysł :)

      Usuń
  7. Hi dear Anna ,,que lindas inspiraciones ,,esoero que tengas un bendecido fin de semana
    Cariños

    OdpowiedzUsuń
  8. Bransoletka jest cudowna, mojej mamie na pewno by się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Moja mama dostanie perfumy ;) i ręcznie malowane filiżanki w koty. Podobają mi się Twoje pomysły Aniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Perfumy to świetny pomysł ;)
      Dziękuję Marysiu.

      Usuń
    2. Perfumy to świetny pomysł ;)
      Dziękuję Marysiu.

      Usuń
  10. Zdecydowanie wybrałabym dla mojej mamusi książkę "O Kwiatach" :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam mgiełki Victoria's Secret, najbardziej wiosenne zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwsze co wrzuciło mi się w oko to bransoletka i chyba to będzie najlepszy pomysł na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja w tym roku zakupiłam perfum i z tego, co zaobserwowałam, był to dobry wybór, choć obawiałam się, ponieważ z perfumami to różnie bywa...

    OdpowiedzUsuń