DIY: rustykalne skrzyneczki na zdjęcia.

07:31 Anna od inspiracji do realizacji 12 Comments




Dzień dobry :)

zmobilizowałam się do zrobienia szybkiego projektu DIY! Potrzebowałam pudełka na zdjęcia, które kiedyś wywołałam do ramek a z czasem zmieniłam je na inne. Rozejrzałam się po domu i znalazłam dwie drewniane skrzyneczki, w których kiedyś dostałam prezenty świąteczne. Szybka akcja, do której potrzebowałam poniższych elementów:



drewnianej skrzynki, bejcy w kolorze brązowym, pędzla i emblematów numerycznych (dostępne TUTAJ).


Pracy niewiele a efekt jest naprawdę świetny. Takie skrzyneczki mogą przydać się nie tylko do przechowywania pamiątek z wakacji ale także na świeczki, biżuterię czy inne drobiazgi.





Co o nich myślicie?

Pozdrawiam,
Anna









12 komentarzy:

  1. Świetne skrzyneczki, przydałaby mi się taka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo szybkie DIY a skrzyneczkę kupisz na allegro :)

      Usuń
  2. Piękne :) Zastanawiam się właśnie nad stworzeniem podobnej tylko większej z przeznaczeniem na koperty z życzeniami na wesele, a później właśnie to trzymania zdjęć i innych pamiątek ze ślubu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dobry pomysł. Myślę, że jedną też przeznaczę na pamiątki ślubne :)

      Usuń
  3. Wyglądają naprawdę rewelacyjnie!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie proste i naturalne mają w sobie ogromnie dużo uroku. Dzięki za linka do uchwytów, przyda się na pewno ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mają mnóstwo ciekawych elementów - haków, numeratorów, itp :)

      Usuń
  5. Rewelacja! praktyczne i piękne :-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne! Sama zrobiłam podobną, ale błękitną :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne skrzyneczki! A te cyferki ekstra! Pozdrawiam Ala

    OdpowiedzUsuń