Książka. Sztuka aranżacji wnętrz Holly Becker & Joanna Copestick

18:02 Anna 9 Comments



Cześć,

dziś chciałam Wam polecić pięknie ilustrowany poradnik "Sztuka aranżacji wnętrz" Holly Becker i Joanny Copestick, który dostałam od M. Znajdziemy w niej a 1000 pomysłów na zaaranżowanie niemal każdego wnętrza. 




Jeśli jesteście w trakcie urządzania domu czy mieszkania to warto zajrzeć do tego poradnika i zasięgnąć inspiracji a także skorzystać z rad największych światowych dekoratorów wnętrz. Zobaczcie (na zdjęciu powyżej) jak pięknie można zagospodarować miejsce do pracy.



Tapicerowany zagłówek chodzi mi po głowie od dawna. Ten powyżej robi wrażenie :) 



Książkę znajdziecie TUTAJ, TUTAJ.


Pozdrawiam,Anna

9 komentarzy:

  1. Też ją mam, trafiłam na wyprzedaży ze 2 lata temu w Empiku i uwielbiam do niej wracać!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawe:) O książce nie słyszałam i w swoich łapkach jej nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba się skuszę :)

    www.taksobierobie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba i w mojej kolekcji książek znajdzie swoje miejsce :) Dzięki za rekomendację!

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy wiesz może gdzie jeszcze można kupić tą książkę? Bo nigdzie nie mogę jej znaleźć... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kurczę faktycznie jest problem z dostępnością tej książki w księgarniach online.
      Widziałam ją też w Empiku (stacjonarnie) więc może tam sprawdź.
      Gdyby Ci się nie udało daj znać to sprawdzę u mnie w Kaliszu :)

      Usuń