Przedpokój w wakacyjnym klimacie.

19:37 Anna od inspiracji do realizacji 23 Comments



Cześć Kochani,

jeszcze tydzień i (mam nadzieję) będę mogła cieszyć się wakacjami. Nie takimi od pracy ale od szkoły. Trzymajcie kciuki za moją obronę :D

W związku z przygotowaniami do wesela i obrony w domu niewiele się dzieje. Remont zaczniemy po ślubie kiedy emocje już opadną ;)

Nie byłabym jednak sobą gdybym co chwilę czegoś nie przestawiała czy nie mieniła dekoracji. W przedpokoju zmieniłam czarno-białe dodatki na bardziej letnie kolory. Lato kojarzy mi się przede wszystkim z bielą, granatem, paseczkami i ewentualnie kroplą czerwieni.



Poduchy na krzesła wiszą tutaj, ponieważ nie mamy jeszcze zadaszenia nad tarasem i chowam je wieczorami, żeby nie zmokły. Kupiłam je w zeszłym roku na wyprzedaży w Jysk (ok. 15 zł/szt.)



Duża biała latarnia to mój nowy nabytek. Identyczną i mniejszą znajdziecie TUTAJ. Sklep z latarenkami i donicami odkryłam całkiem niedawno a na moje szczęście ma magazyn w Kaliszu więc mogę odebrać zamówienie osobiście :)



Wpis o drewnianych skrzyneczkach na zdjęcia znajdziecie TUTAJ.






latarnie - fajnedonice.pl

świece - Ikea

poduchy - Jysk

lampa - Leroy Merlin

koc - kokonhome.pl

obraz - pixers.pl

skrzyneczki- DIY

klatka na klucze, koszyczek - Pepco


Pozdrawiam,
Anna


23 komentarze:

  1. Rzeczywiście bardzo wakacyjnie :) klimat jest, aż zachciało się wyjechać gdzieś daleeeeko gdy tak oglądam Twoje zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam tak samo... myślę, już tylko o wakacjach :D

      Usuń
  2. Uwielbiam biel i czerń, ale patrząc na Twoje inspiracje zaczynam poważnie myśleć o granatowych dodatkach. Z dodatkiem czerwieni są urocze. Poduchy są rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Korytarz w stylu Hampton - przepiękny klimat, aż chce się uciec nad wodę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Iście nadmorskie klimaty :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo przyjemnie to wszystko wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie komponują się ze sobą te dekoracje! Marynarze na pewno czuli by się jak u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu pięknie, zachwycona byłam już widząc zdjęcia na IG :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo przyjemnie, świeżo, z powiewem lata. Bardzo mi się podoba kosz z poduchami i słoik z kwiatami:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. och, bardzo letniskowe klimaty! w twoim wydaniu jak zwykle uroczo.

    OdpowiedzUsuń
  10. co tu dużo pisać ... pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie stworzony wakacyjny klimat. Na pewno niejedną osobę to zainspiruję do zmiany wnętrza na bardziej nadmorskie i urlopowe :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie zagospodarowana przestrzeń przy schodach. Drewniana poręcz wygląda niczym burta na kutrze :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie wszystko zagospodarowane :) zazdrosze :) co tu pisać :) wszystko pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Właśnie robie sobie remont w domu i chyba dzięki tym zdjęciom dostałem natchnienie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Już się nie mogę doczekać jesieni :) Zobaczymy co nam wtedy zaserwujesz :)

    OdpowiedzUsuń