DIY: pudełko na obrączki.

18:05 Anna 28 Comments


Cześć Kochani,
wpadam do Was na chwilkę i myślę, że będzie to ostatni wpis przed naszym ślubem :)
Mamy jeszcze sporo spraw do załatwienia i mnóstwo dekoracji do wykonania a zostały już niecałe dwa tygodnie.
13 sierpnia zbliża się wielkim krokami!! 

Zobaczcie jak łatwo można zrobić pudełko na obrączki w rustykalnym stylu. Wystarczy małe pudełko (można je kupić na allegro), trochę bejcy lub wosku, sznurek i mech.



Takie pudełeczko ze sklejki znajdziecie na allegro lub sklepikach "wszystko za 5 zł" :D Ja swoje kupiłam za niecałe 5 zł.



Delikatnie wtarłam w nie brązowy wosk, by nadać kolor. Do środka przykleiłam sznurek.



Prawie gotowe! Do środka włożyłam mech z ogródka - dobrze mieszkać przy lesie :D




Jak Wam się podoba?

Trzymajcie kciuki, żeby nam nie padało :D
Buziaki Anna


28 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Czy ja wiem ;) pasują za to idealnie do motywu wesela :)

      Usuń
  2. Super pomysł :) Trzymam kciuki aby nie padało ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. żeby tylko się w stresie udało odwiązać tą kokardkę :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Przeuroczo! Trzymam kciuki, by Wam nie padało, by pudełeczko spełniło swoją rolę idealnie. :) Pozdrawiam, Kasia

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne pudełeczko muszę o czymś podobnym pomyśleć na zaręczynach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli Twoja dziewczyna lubi takie klimaty to działaj! Albo napisz to pomogę :)

      Usuń
  6. Pięknie Trzymam kciuki :-)))))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny pomysł, obrączki wyglądają pięknie :) Powodzenia i wszystkiego, co się szczęściem zwie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. och, urocze!!
    trzymam kciuki za pogodę. na pewno będzie pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniały pomysł i śliczne wykonanie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo przypadł mi do gustu styl rustykalny :) Eleganckie a zarazem stylowe pudełeczko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie również ten styl bardzo przypadł do gustu :)
      Dzięki

      Usuń
  11. Mając dobre narzędzia i materiały można takie pudełeczko wykonać samemu. Takich DIY jest sporo w sieci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda. Można nawet kupić gotowe :)
      Jednak zrobienie takiego pudełeczka samemu daje mnóstwo satysfakcji :)

      Usuń
  12. Bardzo ładnie to wyszło, coś innego niż zazwyczaj na ślubach. I fajna pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie wyszło :) też niedawno robiłam pudełko na obrączki dla szwagierki, a teraz jestem na etapie robienia pudełka dla sąsiadki - również na uroczystość ślubną :)
    Miłego dnia jutro :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Może mam nietypowe zajęcie ale zajmuję się w wolnych chwilach poszukiwaniem takich pudełek po obrączkach. Może się jakoś skontaktujemy ??

    OdpowiedzUsuń