DIY: Tablica z rozmieszczeniem gości weselenych

07:38 Anna 9 Comments




Cześć Kochani,

wracam po krótkiej przerwie już jako żona ;) Jeśli jesteście ciekawi jak wyglądał nasz ślub to zapraszam na mój instagram gdzie wrzuciłam kilka zdjęć. Wszystkim, którzy złożyli nam życzenia ślicznie dziękujemy :*



Wracając do wpisu jak zrobić tablicę z rozmieszczeniem gości weselnych poniżej przygotowałam zestawienie potrzebnych elementów. Po pierwsze potrzebna będzie rama i tło. Ja wykorzystałam stary obraz z widokiem :D, jutę, klej na gorąco, sznurek, klamerki, koronkową tasiemkę, wydrukowane listy gości i sztalugę (wypożyczoną z gminnej biblioteki).


Tło od obrazu wykleiłam jutą. Użyłam do tego dwustronnej taśmy klejącej.



Ramę pomalowałam białym sprayem. 



Po przymocowaniu tła z ramą dodałam koronkową tasiemkę.



Na koniec przykleiłam sznureczki a kartki z listą gości przyczepiłam drewnianymi klamerkami.
Do zrobienia listy gości użyłam tego samego motywu, który był w zaproszeniach. Tworzyło to spójną całość.


 

Niestety nie mam dobrych zdjęć już gotowej realizacji. Później postaram się wrzucić  lepsze od naszej Pani fotograf :)



Dajcie znać czy Wam się podoba :)
Buziaki Anna


9 komentarzy:

  1. Podoba :-)
    I czekam na więcej ślubnych zdjęć!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego na Nowej Drodze Życia!!!Pozdrawiam Ala

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego Najlepszego! Tablica wyszła Ci świetnie- miałaś bardzo dobry pomysł z wykorzytsaniem starego obrazu! Czekam na więcej zdjęć. Pozdrawiam,
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny pomysł. Oryginalny Lubię, kiedy stare rzeczy są wykorzystywane ponownie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny pomysł! szalenie podoba mi się ta koronka dookoła ramy. pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyszło :) Też miałam taką tablicę, ale nie tak ładną, bo kilka lat temu nie wiedziałam, że tak potrafię :)
    Poza tym, myślę, że to bardzo dobry element w dekoracji ślubnej, bo pomaga gościom :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dekoracje bardzo w moim guście. No i pięknie wyglądałaś :)) Wszystkiego dobrego dla Was :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie projekty są zawsze najlepsze, oryginalne i tanie :)

    OdpowiedzUsuń