Plany. Jak urządzić jadalnię?

14:52 Anna od inspiracji do realizacji 17 Comments


Cześć Kochani,

Emocje już opadły więc możemy zabrać się za planowanie remontu. Od dawna miałam w głowie jak chciałabym aby wyglądał nasz nowy dom (a tak naprawdę stary)  i pewnie nie zaskoczy Was to, że będzie w nim dużo bieli, szarości ale i drewna. Planujemy też odrobinę koloru…


Aktualnie w naszej części domu pokojem, który nie wymaga remontu jest sypialnia. Nasza oaza spokoju. Planujemy zburzenie ściany między kuchnią a salonem tak by powstała otwarta przestrzeń, remont tej części oraz łazienki i przedpokoju. Dziś chciałam pokazać Wam moje plany dotyczące jadalni.



Uwielbiam wyszukiwać super okazje. Zanim kupię daną rzecz poszukuję najniższej ceny w internecie. Najczęściej korzystam z porównywarek cenowych. W przypadku wyposażenia domu wybieram okazje.info. Na stronie mam podzielone kategorie tak by łatwo znaleźć to co mnie interesuje. DOM i WNĘTRZE to moja ulubiona kategoria :D


Jadalnia nie będzie osobnym pomieszczeniem. Kącik ze stołem i kredensem będzie się znajdować między kuchnią a salonem tak by łączyć te dwa pokoje. 


Mamy kilka drewnianych krzeseł, które kupiliśmy jakiś czas temu ale chcemy kupić nowe by móc zaprosić więcej gości :)

Aktualnie mamy tylko 5 sztuk :D Znalazłam mnóstwo pięknych krzeseł na okazje.info, które mogłyby ciekawie wyglądać w połączeniu z tym, które już mamy. Wybrałam te z najwyższej pozycji na mojej liście.


1, 2, 3, 4, 5, 6


Największym problemem jest dla mnie STÓŁ. Prostokątny, okrągły, biały, drewniany, rozkładany… z prostymi nogami a może zdobionymi? Pytań jest wiele a wybór ogromny. Myślę, że zdecydujemy się na bardzo prosty biały rozkładany stół tak by na co dzień nie zajmował dużo miejsca ale by można było go rozłożyć podczas większej imprezy :)

Moje typy:


7, 8, 9, 10


Porównywarka cenowa ma ten plus, że można na niej znaleźć wszystko czego się szuka. Ja stworzyłam wymarzoną jadalnię i nie musiałam szukać tego wchodząc do różnych sklepów. Wszystko znalazłam na okazje.info


siedzisko, podkładki, zegar, zasłony, lampa


Dodatki takie jak zasłony czy podkładki będą oczywiście się zmieniały w zależności od sezonu i mojego widzi mi się :D Na początek myślę, jednak o romantycznych różach.


Buziaki Anna


WPIS POWSTAŁ WE WSPÓŁPRACY Z OKAZJE.INFO


17 komentarzy:

  1. Też jestem na etapie urzadzania jadalni. Chciałabym szare krzesła ale trudno takie znaleźć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tutaj znajdziesz krzesła w kolorze szarym:
      http://www.okazje.info.pl/dom-i-ogrod/krzesla/szare--kolor,3826.html
      może coś Ci się spodoba.
      Mnie najbardziej podoba się to:
      http://www.okazje.info.pl/okazja/dom-i-ogrod/living-art-krzeslo-nellie-55606.html

      pozdrawiam Anna

      Usuń
  2. Już widzę, że będzie pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A mnie zachwycił stół z nr 9:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeżeli chodzi o stoły, jakoś nie mogę się zdecydować, który mi się najbardziej podoba. Ale za to najbardziej podoba mi się krzesło numer 5. Na pewno będzie pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też nie mogę się zdecydować :D

      Usuń
  5. Zasłonki z różami będą nadawać koloru bieli, która teraz jest niezwykle modna w kuchni :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Póki co też mi się podoba. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Napisz proszę co to za lampa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to ta lampa:
      http://www.okazje.info.pl/okazja/dom-i-ogrod/italux-lampa-wiszaca-hubert-mdm-2381-1.html

      :)

      Usuń
  8. Mi się tak marzy, żeby mieć duży stół i różne dziwne krzesła, które pozornie nie pasują, ale czasami w szaleństwie jest metoda ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też myślę o takiej kombinacji. Mam kilka krzeseł, każde z innej bajki :D

      Usuń
  9. Trochę ekstrawagancji nie zaszkodzi.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten blog to prawdziwa kopalnia wiedzy na moje ulubione tematy! Dziękuję!
    Po więcej inspiracji zapraszam do nas: https://stylowo-mieszkam.pl/

    OdpowiedzUsuń
  11. Też jestem w trakcie remontu i wymieniania okien w jadalni przez zimą. Jakie byś poleciła? Wstępnie myślałam nad oknem balkonowym z firmy Fakro, np. tu http://www.velset.pl/81.okna-dachowe/374-okna-specjalne. Słyszałam o tych oknach dużo dobrych opinii.

    OdpowiedzUsuń