DIY: Halloweenowa dynia w klatce

12:31 Anna od inspiracji do realizacji 11 Comments


Cześć Kochani,

jutro Halloween. Choć nie świętujemy go tak jak amerykanie to mam wrażenie, że wycinanie lampionów z dyni zadomowiło się u nas i sprawia frajdę nie tylko dzieciom

Szukałam pomysłu jak najłatwiej wydrążyć dynię? Łyżka do lodów okazała się najlepsza!



Dynia zamknięta w klatce to pomysł mojej siostrzenicy. Nasza dynia na Halloween jest straszna ;) 



A jak Wasze dynie? Straszne czy przyjaźnie nastawione? ;)
Pozdrawiam Anna






11 komentarzy:

  1. Ja zupełnie nie miałam z tym roku czasu na takie zabawy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie udało się wygospodarować czas na halloweenową zabawę z siostrzenicą :)

      Usuń
  2. Nie mam w tym roku dyni:( z rozpędu przerobiłam wszystkie na kosteczki, z których będą zupki i na dżemy, a potem zorientowałam się, że nic nie zostało na lampion. Mogłam kupić w sklepie, ale to nie to samo co własna:) Fajny pomysł z dynią w klatce :), miło tak mieć swoją straszną, albo miłą dynie. Od kiedy mam dziecko, moje dynie są miłe z oczywistych powodów:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi a ja z kolei nie zrobiłam jeszcze zapasów na zimę :D

      Usuń
  3. fajny pomysł - moja córa tez lampion wycinała ze mną a w przedszkolu i szkole językowej miała imprezę z tej okazji - nie widzę w tym nic złego niech się dzieciaki bawią :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam. To tylko zabawa :)

      Usuń
  4. Dynia w kratkę odlotowa:) My dzisiaj tworzymy: ja, moje córki i wnuczka: cztery czarownice:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a to dopiero zabawa! Międzypokoleniowa :)

      Usuń
  5. U mnie w tym roku nie było w ogóle wycinania dyni ale Twoje świetne :)

    OdpowiedzUsuń