Kochany Święty Mikołaju...

18:00 Anna od inspiracji do realizacji 22 Comments



1 O kwiatach / 2 Siła Odwagi / 3 Kamieniarz / 4  Zestaw 3 misek od Ib Laursen / 5 Retro waga kuchenna (np. TU TU) / 6 Świeczniki Belldeco / 7 Świąteczne smaki herbatek Tafelgut / 8 Primark / 9 Chanel Coco Mademoiselle ( np. TU, TU) / 10 Czarna torba, np. Pepe Jeans11 Drewniany zegarek


Kochany Święty Mikołaju.....
Tak powinnam zacząć list do Świętego Mikołaja ale chyba wszyscy juz zdążyliśmy się zorientować, że to ktoś inny przynosi prezenty :) Tradycyjnie jak co roku przygotowałam swoją listę wymarzonych prezentów. W tamtym roku Mikołaj zajrzał na bloga i przyniósł same wymarzone podarunki! 

Na mojej wish liście znalazło się kilka książek, rzeczy do domu i coś tylko dla mnie. 

Ostatnio przeczytałam dwie książki Camilli Lackberg (Księżniczkę z lodu i Kaznodzieję) i chcę więcej! Historie są tak wciągające, że nie mogę się oderwać od czytania. 

Jako totalny freak na punkcie swojego domu marzę też o nowych elementach z kolekcji Mynte Ib laursen, świątecznych smakach herbatek Tafelgut i kilku innych drobiazgach ;) 

Dla siebie... wymarzyłam też nowe perfumy, torebkę i zegarek. Drewniany zegarek jest z tej samej kolekcji co ten, który kupiłam mężowi na ślubu. MUST HAVE! ;)  

Kochany Święty Mikołaju dodam jeszcze, że byłam bardzo grzeczna w tym roku.

Pozdrawiam Anna





22 komentarze:

  1. Zapraszam serdecznie na świąteczne link party - wystarczy dodać swój post (lub kilka) jakoś związany ze świętami :) Działa już na blogu. Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tez byłam grzeczna w tym roku, ale nie wpadłam na to, by mój list do Mikołaja opublikować na blogu. Życzę, aby Twój Mikołaj przyniósł wszystkie, te prezenty i jeszcze coś od siebie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz tak będzie mu łatwiej ;) W każdej chwili będzie mógł zajrzeć :)

      Usuń
  3. Moja wish lista rosnie i rosnie. Ale byłam bardzo grzeczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja też jest zdecydowanie dłuższa :D Tutaj wyselekcjonowałam tylko te najbardziej pożadane prezenty :D

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Prezenty z Primarka to nawet wiem który Mikołaj 🎅 ma przynieś 😂

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale to bardzo bardzo bogaty musi byc te Swiety Mikolaj czy on sobie poradzi z takimi prezentami? ;-)
    U mnie to bylaby tylko jedna rzecz raczej ta najtanszaj czytaj ksiazka ale fajnie tak sobie pomarzyc....prawda?
    A czy Twoj Maz tez zostawil taka liste marzen gdzies niechcacy np w warsztacie? ;-D
    Monis

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mikołaj zawsze może się zrzucić z innym Mikołajem na jeden prezent ;)
      Co roku robimy z siostrami takie listy prezentów, to bardzo ułatwia pracę Mikołajom :D
      Mąż jeszcze nie zrobił listy ale na pewno zrobi.

      Usuń
  7. I mi coś by się przydało z Twojego worka :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihi może Mikołaj przeczyta Twoj komentarz ;)

      Usuń
  8. kochany mikołaju! Anna zasłużyła na wszystkie swoje zachcianki!! zwłaszcza, że one takie piękne są!

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu, życzę Ci, żeby Mikołaj przyniósł Ci wszystkie wymarzone przez Ciebie prezenty. Na pewno na nie zasłużyłaś. :) Pozdrawiam, Magda

    OdpowiedzUsuń
  10. Camilę czytam :-) SUper jest! Zostały mi do ogarnięcia jeszcze dwie ostatnie części :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja przeczytałam dwie pierwsze i czekam na kolejne części :)

      Usuń
  11. Cała masa wspaniałych rzeczy. Chętnie widziałabym u siebie wszystkie, ale obawiam się, że mój Mikołaj nie jest aż tak hojny;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Miło jest zobaczyć moją książkę wśród tych świątecznych niespodzianek <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie jest miło, że tu zaglądasz :)

      Usuń