O RETY REMONT! #3 Plany na łazienkę

17:19 Anna 26 Comments


Cześć Kochani,

dziś chciałam podzielić się z Wami naszymi planami dotyczącymi łazienki. Chciałabym aby nasza łazienka była przytulna a jednocześnie by była nieco inna niż wszystkie ;) Nie wiem czy mi się to uda ale spróbuję :) 

Kolory dominujące to biel i szarość -dość chłodne, jednak całość mają ocieplić drewniane elementy.

Ściany na pewno będą wyłożone dużymi białymi płytkami a na podłodze znajdą się płytki Hidra Gris (Prissmacer). Nie zdecydowaliśmy się jeszcze na konkretne płytki ścienne. Myślę, że nie będzie problemu z gładkimi białymi płytkami ;)



Zamówiliśmy już armaturę! Czas oczekiwania to 14 dni więc pewnie przyjdzie w przyszłym tygodniu. Baterie są wykonane z mosiądzu, wykończenie to "OIL  RUBBED  BRONZE". Baterie dodatkowo mają dekor, który kojarzy mi się z elementami architektury Grecji czy Hiszpanii. Najgorsze, że widzieliśmy je tylko na zdjęciach. Mam nadzieję, że na żywo będą tak samo ładne :D



W tej chwili w naszej łazience jest tylko wanna. Co jeśli ja chcę wannę a Michał chce prysznic? Powiększamy łazienkę! :) Nie dużo, przesuwamy ścianę kosztem wnęki na korytarzu, w której była szafa. Zawsze marzyłam o wannie wolnostojącej więc na pewno taka pojawi się w łazience. Michał z kolei chce prysznic bez brodzika - takie rozwiązanie jak najbardziej mi odpowiada :)



Najwięcej trudności sprawia mi znalezienie komody, na której stanie umywalka i bateria. Chce aby to była stylowa szafka. Cena do 500 zł. Przeszukałam olx wzdłuż i wszerz... owszem są ciekawe meble, nawet piękne ale np. 600 km od nas :D Kurczę no za daleko. Nie poddaję się jednak i szukam idealnej komody gdzieś bliżej :) Na pewno się uda. Jeśli nie, to mam też kilka innych typów.


Póki co remont wlecze się i nie widać postępów. Demolka - tak bym nazwała stan aktualny. Byle do przodu :D Nie mogę się już doczekać kiedy będę mogła posprzątać i wnieść meble ;) 


Jeśli macie namiary na ciekawą konsolkę, szafkę czy komodę do łazienki to podzielcie się w komentarzu. Będę bardzo wdzięczna.


O lampach i dodatkach innym razem :) A poniżej łazienka "before". Celowo pokazuję czarno-białe zdjęcia żeby we wpisie pokazującym efekt "after" było ciekawiej :D


Pozdrawiam Anna




26 komentarzy:

  1. Zapowiada się bardzo ciekawie. Ja w tym roku robiłam "kosmetykę" łazienki, dodałam czarny i srebrny, bardzo cieszę się z tych zmian. U Ciebie zakres działań jest o wiele większy, to i satysfakcja też będzie większa ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że wyjdzie dobrze :D

      Usuń
  2. oj grubo. gdy zobaczyłam tytuł, od razu byłam pewna, że w pomysłach znajdzie się wolnostojąca wanna. tak bardzo pasuje do ciebie!! podoba mi się bardzo pomysł na komodę - szafkę. trzymam kciuki za owocne poszukiwania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślisz, że taka wanna do mnie pasuje? :D hihihi na pewno :)
      Dzięki :*

      Usuń
  3. Świetna decyzja z powiększeniem łazienki. Też nie mogliśmy się zdecydować i tak zrobiliśmy - najlepsza decyzja!
    Będzie cudnie u Was

    OdpowiedzUsuń
  4. Będzie pięknie, o baterie się nie martw, mam takie tylko bez dekoru i są mega.Nie wiem gdzie zamawiałaś, ja swoje miałam już na drugi dzień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamówiliśmy na e-krany.com
      Towar idzie z Londynu. Oby doszedł ;D

      Usuń
  5. Plan wygląda pięknie :) Mi też marzy się w dużej łazience wanna wolnostojąca i prysznic. Czekam z niecierpliwością na efekty metamorfozy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nasza łazienka należy raczej do małych dlatego wanna wolnostojąca jest wyzwaniem :D

      Usuń
  6. Ostatnio miałam okazję jechać po podobną komodę lazurową pod Poznań, teraz lekkie wykończenie i łazienka będzie gotowa :) Czekam na więcej inspiracji.

    OdpowiedzUsuń
  7. We wtorek minęło dwa tygodnie jak trwam w bałaganie, z mojej wymarzonej łazienki mam tylko jedną rzecz a reszta była nie możliwa do zrobienia ,czytaj- fachowcy szybko szybko prosto prosto drogo drogo i do domu i najważniejszy postrach który trafia do wszystkich to -CHCE PANI U SASIADÓW ROZPRÓWAC ŚCIANY to działa od razu i zgadzasz się że jak się nie da to się nie da.
    Sprzedawca baterii(Londyn) jest super,zrezygnowałam z zakupu na drugi dzień potraktował mnie bardzo uczciwie,odesłał pieniążki z pozdrowieniami,śliczną komódkę kupiłam na OLXie antiko z Lublina za 390zł to ta jedyna rzecz która została z moich planów na łazienkę, warto szukać ,stelaż ,kibel z deską, umywalkę wszystko taniej przez internet,płytki duże białe Tubądzin,Najgorsze jest to że czym bliżej końca to obniżamy poprzeczkę,bo chcemy żeby już był koniec,ja na fachowca czekałam od marca przyszedł w pażdzierniku i to 27,cierpliwość jest zapięta na ostatniej smyczy ale dziś powiedział że we wtorek koniec może wytrzymam.Postanowiłam że na razie wisi żarówka i stara klamka nie będę się spieszyć, szukam.Na koniec dodam muszę przeżyć tą pralę i ten piecyk gazowy a raczej rurę,długą srebrną,wielką,nie ważne czekałam 20lat .Kochana nie napisałam tu o wielu wpadkach i porażkach i o tym jak sprzedawcy robią nas w konia,sprawdzaj wz i faktury bo to co zapłacone ,odliczone dalej wisi na Twoim rachunku.Pozdrawiam z Jeziora marzeń ps nie długo zamieszczę parę zdjęć mojej blokowej malutkiej łazienki ,wpadnij.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O matko to mnie teraz nastraszyłaś :D
      ekipa budowlana jest sprawdzona - robili remont rok temu u rodziców na dole i cały nowy dom u siostry. Rzetelni. Wszystkie materiały budowlane bierzemy od szwagra więc nie boję się, że nas oszuka :D
      Jeśli chodzi o armaturę to faktycznie trzeba sprawdzać ceny w nie. Dziś byłam w sklepie stacjonarnym i po "rabatach" ceny są niemal identyczne do tych w internecie.
      Mam nadzieję, że jakoś przez to przebrniemy :D

      Usuń
    2. Baterie przyszły i są piękne! :)

      Usuń
  8. Hola amiga querida , que buena idea para un baño, espero que tengas un bendecido fin de semana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gracias :)
      ¡Qué tenga un buen fin de semana

      Usuń
  9. Świetne zestawienie :) Przy okazji zapraszam na kolejne link party - tym razem świąteczne :)) Już działa na stronie. Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pomysł na łazienkę świetny. Ciekawa jestem końcowego efektu. Uchwyty na ręczniki i kinkiet - gdzie można taki kupić?

    OdpowiedzUsuń
  11. Wybrane do łazienki komody dosłownie mnie urzekły. Każda z nich ma w sobie coś wyjątkowego. Jestem bardzo ciekawa, jak będą się prezentowały, kiedy łazienka zostanie już wykończona.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ehhh tylko na razie mam problem by takie znaleźć :D

      Usuń
  12. Plan łazienki bardzo ciekawy. My także przerabialiśmy komodę/toaletkę na szafkę łazienkową z miskami nablatowymi i jesteśmy bardzo zadowoleni. Powodzenia !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Mam nadzieję, że uda mi się znaleźć wymarzoną szafkę pod umywalkę :)

      Usuń