DIY: Tablica magnetyczna ( + ROZDANIE DLA WAS + WYNIKI)

10:50 Anna 32 Comments


Cześć Kochani,

W mojej głowie pojawił się pomysł na prezent walentynkowy dla męża - ulubione wspólne zdjęcia! Tylko jak je "spakować" na prezent? Zwykły album to trochę nudne. Moja koleżanka pokazała mi swój nowy projekt czyli fotomagnesy na lodówkę i od razu mi się spodobały. Co jednak jeśli mamy lodówkę w zabudowie? Wystarczy zrobić tablicę magnetyczną! 



Ja do zrobienia swojej tablicy wykorzystałam stary obraz z niedźwiedziami :D Wystarczyło pomalować go czarną farbą by powstała baza do naszej tablicy.



No dobrze ale jak magnesy będą trzymały się zwykłego obrazu? Jest na to sposób. Możemy użyć farby lub taśmy magnetycznej. Ja zdecydowałam się na samoprzylepną taśmę magnetyczną. Jedyny problem był taki, że taśma nie chciała się przykleić do obrazu. Dodatkowo użyłam kleju na gorąco.



Na koniec do zdjęć dodałam kilka opisów. Wyszło naprawdę fajnie. Taka tablica może stać w domowym biurze, na komodzie czy zawisnąć na ścianie. Mam nadzieję, że Michałowi się spodoba :)






Jeśli chcielibyście sprawić prezent bliskiej osobie lub sobie to mam dla Was trzy pakiety fotomagnesów od Fotobum.pl. Zostawcie komentarz pod tym wpisem z chęcią udziału w rozdaniu oraz adresem mailowym :) Zgłoszenia przyjmuję do 19.02.2017.




Bawcie się dobrze i pamiętajcie, że walentynki można mieć codziennie a nie tylko 14 lutego :)


Pozdrawiam Anna


WPIS POWSTAŁ WE WSPÓŁPRACY Z FOTOBUM.PL


WYNIKI ROZDANIA

Kochani serdecznie dziękuję za tak liczne komentarze i udział w zabawie. Wybrałam 3 zwycięzców. Zabawa była walentynkowa dlatego fotomagnesy powędrują do osób, które zostawiły komentarz jako 14, 2 i 17 ( od daty 14.02.2017). Gratuluję. Odezwiemy się do Was mailowo.


Pozdrawiam raz jeszcze Anna

32 komentarze:

  1. fajny pomysł na taką tablicę
    chetnie przygarne takie foto magnesy :))

    udanego dnia zyczę

    avrea73(at)gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu ja chętna do rozdania :) justyna.dutkowiak@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mąż na pewno doceni i będzie zadowolony :). Piękne zdjęcia w pomysłowej oprawie :). Pozdrawiam cieplutko i również zgłaszam się do zabawy moniagck@wp.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie odkrycie te foto-magnesy! Nie wiedziałam, że w taki sposób można fajnie sobie urozmaicać domowe fotki. Bardzo, bardzo za i zapisuję się :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysł z tą tablicą magnetyczną :) właśnie jestem w trakcie przeprowadzki do nowego,wymarzonego mieszkania i na pewno wykorzystam ten projekt i zrealizuję u siebie :) a magnesy były by bardzo fajnym prezentem - mogłabym uwiecznić chwile spędzone z narzeczonym i córcią :)
    Pozdrawiam,Monika
    monikazeler@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu jak zwykle super pomysł:)
    a Wy na zdjęciach piękni młodzi, bije od Was szczęście :)
    Podglądam Twoje pomysły nieustanie, mieszkanie po remoncie cudowne a pewnie jeszcze nie jeden raz zaskoczysz:)
    Dbaj o siebie to wyjątkowy stan,nosić tą kruszynkę pod sercem.Pozdrawiam Was serdecznie i zgłaszam się do zabawy mistrzu011@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny pomysł na prezent. Zgłaszam się do zabawy:) miaka_yuki85@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Super pomysł�� Zgłaszam się do zabawy asiagoralska@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podoba mi sie Twój pomysł, myślę, że mężuś będzie zadowolony, tym bardziej tak jak piszesz-można postawić lub przywiesić ją wszędzie;)No i w ogóle wyszło fajne DIY;) No i biorę udział w zabawie, mój mail to paulina-koszela@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Pomysł świetny i oryginalny. Pewnie, że piszę się na taką zabawę:). Oto mail: asikowemajsterkowanie@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  11. a gdzie się kupuje taką taśmę magnetyczną?
    one.abernathy@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W marketach np. Leroy Merlin:
      https://www.leroymerlin.pl/elementy-mebli-i-okucia/okucia-i-zlacza-meblowe/zatrzaski-magnetyczne-i-mechaniczne/tasma-magnetyczna-samoprzylepna-19mm-250-cm-szer-19-x-dl-2500-mm-hettich,p161280,l2043.html?gclid=CP2pzr6okNICFV7PsgodbvkElA&gclsrc=aw.ds&dclid=CMuL5b6okNICFRSPsgodwOkFRA
      lub w necie :)

      Usuń
  12. bardzo "klimatyczny"pomysł na wyeksponowanie zdjęć rodzinnych, aż zapragnęłam stworzyć coś podobnego, więc jeśli można- ustawiam się w kolejce do magnesów.
    pozdrowienia serdeczne
    Bogda
    bogda2901@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Extra! Chyba sama pokuszę się o taką tablicę więc magnesy jak najbardziej by się przydały :) magdalena.mlynek13@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. oooo świetny pomysł ! :D niektóre zdjęcia znam z Twojego konta na instagramie <3 miło je zobaczyć w innej wersji :))
    zgłaszam się oczywiście :D kingusiaaa0@wp.pl
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  15. kolejny super pomysł :) a magnesy i mi by się przydały ... carmen8@poczta.fm :)

    OdpowiedzUsuń
  16. I ja,i ja!addictedtocraftsblog@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Fotomagnesy super sprawa, już widze nasze zdjecia na lodowce. Zgłaszam sie zatem do zabawy kepamarzen@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny pomysł Aniu. Mnie się taka tablica marzy w pokoju dziecięcym i magnesy by się przydały catrinka85@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Super sprawa z fotomagnesami - wyciągam po nie łapki w górę:)
    Ja też zrobiłam taka tablicę z ramy do obrazu, tyle że potraktowałam go farbą magnetyczną.
    Służy mi świetnie w kuchni na przepisy i listy zakupów.
    Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. adres: ptasiegniazdko@gmail.com

      Usuń
    2. myślę, że farba magnetyczna to zdecydowanie lepszy pomysł. Taśma nie chciała się trzymać i cały czas odklejała :/

      Usuń
  20. WOOOOW!!

    takie cuda można stworzyć z banalnych rzeczy, prostota, ale najtrudniej o nią, kiedy pomysły kłębią się głowie, rozwiązanie super...

    Bruce Lee powiedział, że prostota to klucz do doskonałości, zdecydowanie wiedział co mówił!
    zgłaszam się do zabawy
    Małgosia:)
    E-mail: long_lashes123@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. O jaki świetny pomysł ! Chętnie wezmę udział w rozdaniu ❤ dekorujchwile@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. I ja cichutko ustawiam się w kolejce do zabawy.Pozdrawiam a.pietrasinska@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja tez chce takie fotomagnesy <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Ramkę mam, farbę też, zdjęcia... brakuje fotomagnesów :) Chętnie przygarnę pakiecik :)
    Co więcej jestem kolekcjonerką magnesów-pamiątek z podróży-zrobiłam podobną tablicę tylko ramkę wypełniłam blachą pomalowaną na biało. Gdybym miała fotomagnesy to nie musiałabym szukać blachy pod wymiar ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  25. Spróbuję szczęścia, a bloga nie znałam i muszę nadrobić! Świetne posty :-)! dominika.nagiecka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak magnes wciąż przyciągasz mnie :)
    Jak magnes, magnes, magnes, magnes
    Jak magnes, magnes, magnes, magnes
    Jak magnes, magnes, magnes, magnes
    Jak magnes wciąż przyciągasz mnie
    Jak magnes wciąż przyciągasz mnie
    Czy tego znowu chcę czy nie
    Gdzieś magnes skryty w sobie masz
    Kolejny raz połączy nas.......
    piosenka Reni Jusis

    często do Ciebie zaglądam, by zaczerpnąć łyk inspiracji.
    serdecznie pozdrawiam Ania, an.ka.skrzynka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  27. jupiii !!! wygraliśmy :) bardzo się cieszymy Aniu i dziękujemy za fajową zabawę i nagrodę :) Zaraz zabieramy się za wybór zdjęć do magnesów.

    OdpowiedzUsuń