DIY: Wełniana poduszka ze starego swetra

17:16 Anna od inspiracji do realizacji 13 Comments


Cześć Kochani,

długo się zbierałam żeby uszyć poszewkę z wełnianego swetra ale w końcu się udało :) Stary sweter leżał na strychu ale nie miałam natchnienia by się za niego zabrać. Pewnie dlatego, że nie bardzo lubię i umiem szyć :D Tą poszewkę uszyłam z małymi problemami bo oczywiście źle przeszyłam zakładkę... ale co tam... finalnie wszystko dobrze się skończyło :)

Jak zrobić chwosty z wełny możecie podejrzeć we wcześniejszym wpisie -TUTAJ.




Pamiętacie ten mały okrągły stolik, który kupiłam za 20 zł? Jeśli nie to zerknijcie TUTAJ żeby zobaczyć jak wyglądał przed. Mała zmiana a jak zwykle super efekt.




Przed i po :) Sweter męski w rozmiarze L czy poduszka w stylu boho? ;)



Buziaki dla Was,
Anna




13 komentarzy:

  1. Super poducha :). U mnie poduszek ze swetrów powstało kilka sztuk i bardzo ociepliły salon :). Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja się trochę późno za to zabrałam bo fajnie by wyglądały zimą a teraz to juz mam ochotę na wiosenne kolory :)

      Usuń
  2. Fajny pomysł! Mnie jeszcze bardziej zachwycił fotel ;-) Takie moje marzenie(?)...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dzięki. Fotel zachwyca faktycznie. Mój najlepszy łup z giełdy staroci :)

      Usuń
  3. Aniu, zdecydowanie poducha, która wyszła Ci super! :) I nie bądź taka skromna, bo dałaś radę. :) A stoliczek przeszedł cudną metamorfozę. Całość prezentuje się świetnie. POzdrawiam, Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Magda ale serio musiałam się nagłowić jak zrobić tą cholerną zakładkę :D

      Usuń
  4. Śliczna ta poduszka! Ja robię podobne poszewki, ale z koszulek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też fajny pomysł. Zwłaszcza gdy koszulki mają dla nas wartość sentymentalną :)

      Usuń
  5. rewelacyjne sa takie przeróbki

    OdpowiedzUsuń
  6. całkiem fajny pomysł muszę powiedzieć tak szczerze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny pomysł ! :) ale ja i tak zachwycona jestem stolikiem ))

    OdpowiedzUsuń