Salon tuż po remoncie.

18:10 Anna od inspiracji do realizacji 39 Comments


Cześć Kochani,

długo zastanawiałam się czy pokazać Wam nasz salon. Korzystamy z niego już od jakiegoś czasu ale wciąż nie jest skończony. Brakuje listew wykończeniowych, szafki/komody pod TV, lampy i dekoracji na ścianach. Wiem jednak, że czekacie na ten wpis dlatego chciałabym Was zaprosić do naszego salonu mimo kilku braków :) 

Na początek jak zawsze małe przypomnienie jak to wyglądało od początku czyli od końca listopada :) 

Zmianie uległ nieco układ naszej części domu. Zburzyliśmy część ściany między kuchnią a salonem i kuchnią a przedpokojem. Łazienkę powiększyliśmy dzięki pozbyciu się wnęki i szafy w korytarzu. Wybaczcie mało profesjonalny rysunek ale nie mieliśmy żadnego projektu :)




Nasz salon był dość ponury. Niewielkie standardowe okno balkonowe i ciemny kolor ścian przytłaczały (1). Do tego ta paskudna podłoga z płyt wiórowych, która musiała zniknąć! (2). Zdecydowaliśmy się także na zerwanie wylewki i położenie ogrzewania podłogowego (3,4). Najlepszą decyzją jaką podjęliśmy była wymiana okna na duże okno przesuwne, które sprawiło, że w naszym salonie jest pełno światła (5,6).



Czas na rzeczy, które były już w naszym domu wcześniej. Kanapa, którą widzicie na zdjęciach to oczywiście mój ukochany Ektorp z Ikea. Nie wiem jak Wy ale ja kocham ją za wygodę i wygląd :) 


Czarny fotel ludwik jest Wam też dobrze znany i wiem, że podobnie jak ja bardzo go lubicie. Podnóżek do niego zrobiliśmy sami (DIY z podnóżkiem). 


Stolik kawowy to łup z olx, który odnowiłam. Metamorfozę stolika możecie zobaczyć - TUTAJ.




Zupełnie nowym elementem w naszym salonie jest stół z krzesłami. Od zawsze marzyłam o okrągłym stole. Zależało nam jednak aby był mały i rozkładany ze względu na niewielką powierzchnię pomieszczenia. Decyzja padła na stół Ingatorp z Ikea. Dobraliśmy do niego białe krzesła z serii Ingolf. Brakuje jeszcze oczywiście poduszek/siedzisk ale wszystko w swoim czasie :)



Na instagramie często pytaliście o poduszki. Możecie je znaleźć w nowej wiosennej kolejki Home&You ( z ptaszkiem, z pomponami).  Białe zasłony, kupiłam na allegro za 28 zł/szt. :D Na początek mogą być :)

Pozostałe elementy dekoracyjne są już stare ale dla przypomnienia: 

dzbanek, kubek - Ib Laursen 

drewniane litery - TUTAJ 

konewka - kokonhome.pl 

taca - pepco 



Kominek szczegółowo opisałam w poprzednim wpisie. Zapraszam tych, którzy przegapili - TUTAJ ;) 


Poniżej najmniej dopracowana część salonu czyli ściana telewizyjna. Brakuje przede wszystkim szafki pod TV, o elementach dekoracyjnych nie wspominając ;)






Jeśli coś przegapiłam a mielibyście pytania to zapraszam do komentowania.
Pozdrawiam Anna

39 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Niektórzy to chyba tylko obrazki oglądają ;)
      "Stolik kawowy to łup z olx, który odnowiłam. Metamorfozę stolika możecie zobaczyć - TUTAJ."

      Usuń
    2. Potwierdzam jak wyżej :) z olx :)

      Usuń
  2. Pięknie :)
    Tylko mam jedno pytanie - jaki kolor mają ściany?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podpinam się do pytania, co to za farba na ścianach? :)

      Usuń
    2. To Farba Magnat Ceramic kolor C29 Szary Piryt :)

      Usuń
  3. Jest bardzo przytulnie. Też uwielbiam sofy Ektorp :) Okno robi ogromne wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brakuje jeszcze dodatków by było jeszcze cieplej ale powoli nabiera to już wyglądu :)

      Usuń
  4. Gustowny salon udekorowany ze smakiem. Większa przestrzeń daje więcej możliwości do zagospodarowania. Okna przesuwane pozwalają zaoszczędzić metraż, są dobry rozwiązaniem, a duże tafle szkła "wpuszczają" sporo naturalnego światła.

    OdpowiedzUsuń
  5. Okno świetne, białe meble cudowne, ponawiam pytanie, jaki jest kolor ścian?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Farba Magnat Ceramic kolor C29 Szary Piryt :)

      Usuń
  6. Oj tak - to okno przesuwne to świetna decyzja. Sam taką podjąłem kilka lat temu i naprawdę nie żałuję - nawet zimą w salonie jest pełno światła! :) Od razu inne pomieszczenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Zimą wpadało mnóstwo światła. Jesteśmy MEGA zadowoleni z wyboru tego okna :)

      Usuń
  7. Przepięknie !! Już wiem kogo w niedalekiej przyszłości zatrudnię do aranżacji mojego przyszłego mieszkania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu dziękuję za rozkład "mapkowy"bo jakoś nie moglam sobie tego poukładać.A powiedz mi co z pokojem dla Leona?Planujesz jakoś to rozwiązać w przyszłości?Jak Cię znam będzie to coś oryginalnego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Specjalnie dla Ciebie to rozrysowałam w paintcie :D :D
      Leon na razie będzie miał kącik w naszej sypialni. W przyszłości (mamy nadzieję) zagospodarujemy poddasze na pokoje dla dzieci :)

      Usuń
    2. Oj dziękuję, nawet nie wiesz jak mi to rozjaśniło obraz całości!Widzisz wiedziałam,że jesteś genialna i szykujesz coś w zanadrzu!buziaki i rośnijcie tam ladnie!

      Usuń
  9. Salon wyszedł świetnie! Powtórzę się, ale powiem to: okno jest rewelacyjne: oprócz większej ilości światła daje też wrażenie większej przestrzeni! Kawał dobrej roboty;)No i piękne dodatki;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Salon cudny!!! Kominek, stolik, stół, fotel... no wszystko idealne!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniale wszystko się komponuje, rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo udana metamorfoza! Wcześniej salon raczej straszył, a teraz przyciąga swoim urokiem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) wcześniej to był raczej stary pokój do którego wstawiliśmy tylko kanapę i stolik :D :D

      Usuń
  13. A jaki piękny widok za oknem! Ektorpa też kocham i wielbię a tak dlugo się przed nim broniłam:) Podglądam od dawna Wasze zmagania i robi sie coraz cudniej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. już jest pięknie!! i bardzo po twojemu! a okno?! świetna decyzja. jest absolutnie cudnie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny kolor ścian, a pomysł z wymianą okien strzał w dziesiątkę! Jest cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zainspirowałaś mnie. Podobają mi się szczególnie drewniane elementy czyli stół i krzesła. Doradź mi tylko... czy warto kupić coś od http://www.urokdrewna.pl/?
    Widzialam gdzies reklame ostatnio i ponoc maja dobre jakosciowo meble.
    ps. bede czesciej wpadac na Twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie znam produktów ze strony, którą podjesz :)

      Usuń
  17. Nawet mimo braku wykończenia prezentuje się naprawdę świetnie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jest ślicznie!!! Tak ciepło i przytulnie. Nie jest to do końca mój styl, ale bardzo mi się u Ciebie podoba! Świetny pomysł z oknem :) I ten fotel-genialny! :) Mam pytanie o ogrzewanie podłogowe, bo z tego co widzę macie panele na podłodze, czy się mylę? Jak się sprawdza tego typu ogrzewanie przy panelach?

    OdpowiedzUsuń