DIY: Dozownik na płyn do naczyń ze słoika

18:10 Anna 27 Comments



Cześć Kochani :)
Dziś nowe DIY. Strasznie drażniła mnie butelka płynu stojąca przy zlewie w kuchni. Zlew nie posiada wbudowanego dozownika więc postanowiłam zrobić taki, który oprócz tego, że będzie praktyczny będzie także wyglądał estetycznie. Do wykonania dozownika na płyn użyłam dekoracyjnego słoika (cena ok. 5 zł), pompki z butelki po odżywce do włosów, czarnej farby w sprayu i kleju na gorąco.



W pierwszej kolejności odkręcamy pompkę z butelki po odżywce i skracamy wężyk tak by pasował do naszego słoika. Mój słoik miał już dziurkę w nakrętce ale niestety nie pasowała do niej rurka od dozownika. Powiększyłam dziurkę nacinając ją delikatnie i wepchnęłam (ciasno) rurkę.



Zapomniałam uwiecznić krok drugi :D Pompkę przykleiłam do nakrętki słoika za pomocą kleju na gorąco. Trzecim krokiem było pomalowanie nakrętki i pompki czarnym sprayem (oczywiście na innym słoiku :) ).



Na koniec nie pozostaje nic innego jak napełnić słoik płynem. Zdecydowanie lepiej wyglądałby biały płyn do naczyń ale mam akurat zapas żółtego... co zrobić :D




Koniecznie dajcie znać jak Wam się podoba taki dozownik :)

Pozdrawiam Anna





27 komentarzy:

  1. Pomysł po prostu świetny! Pojemniczek ładny i estetyczny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne, chyba podkradnę. I będę zaglądać, bo fajny blog, a ja wcześniej o nim nie wiedziałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że tu trafiłaś i zapraszam częściej :)

      Usuń
  3. Też taki zrobię. Dzięki za inspirację:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hola amiga querida, qué bonito Diy ese dispensador de jabón quedo bonito y útil

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysł! Żółty też ładnie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Spoko pomysł! W kuchni u siebie to widzę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny pomysl;)Ja też nie mam u siebie dozownika wpuszczanego w blat (nie lubię tego uzupelniać) i też mialam podobny dylemat rok temu. Szklo co prawda u nas nie przejdzie (wiesz, czasem wspinają się tam na podwyższeniu takie male rączki) sprawilo, że jak zobaczylam mydlo w TIGERZE w ksztalcie truskawki, to już wiedzialam,że będzie do kuchni po jego wykończeniu;)pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajny pomysł :)
      U nas na razie do blatu dosięgamy tylko my dorośli :D hihihi

      Usuń
  8. Baardzo fajnie wygląda :)
    www.milejdicreates.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialny pomysł. Właśnie szykuję się do remontu kuchni i ukradnę Twój pomysł na dozownik. Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Proste i efektowne, takie projekty są najlepsze :-). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. To też super pomysł za małe pieniądze, ja właśnie napisałam post o tym jak być kobietą i nie zbankrutować ;) zapraszam

    OdpowiedzUsuń