DIY: mini wianki wielkanocne

10:25 Anna od inspiracji do realizacji 28 Comments



Cześć Kochani,
powoli zaczynam przygotowania do świąt wielkanocnych. Podczas jednego ze spacerów po lesie zrobiłam trzy wianki z gałęzi, które posłużyły mi jako baza do zrobienia mini wianków. 


Do wykonania mini wianków użyłam: bazy z gałązek*, mchu, styropianowych jajeczek, wstążki, kleju na gorąco. 
*Baza z gałązek to po prostu zwinięte w okrąg młode gałązki. Wystarczy wziąć jedną dłuższą gałązkę i zrobić z niej okrąg a następnie krótsze gałązki owijać w koło.



Moje wianki zawisły na krzesłach ale równie dobrze możecie je zawiesić w oknie czy na drzwiach. Myślę, że moje będą zmieniały swoje miejsce :)






Uwielbiam wszelkiego rodzaju wianki i nie raz mogliście zobaczyć je na moim blogu. Są one świetną dekoracją drzwi wejściowych, stołów, okien czy nawet krzeseł! 



Kolejne pomysły na wielkanocne dekoracje już niedługo...
Pozdrawiam Anna



28 komentarzy:

  1. Bardzo ładny. Widzę, że nie tylko ja zabieram się za Wielkanocne dekoracje:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :) im wcześniej tym lepiej ;)

      Usuń
  2. Ślicznie wyglądają ;). Ja też mam w planach takie malutkie na krzesła zrobić, ale ubiegłaś mnie z pomysłem. Takie małe wianuszki są niesamowicie wdzięczna bazą do pracy. Serdecznie pozdrawiam :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Mamy taki sam stół i krzesła. Hah dopiero teraz zauważyłam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihih to znaczy, że pomysł dobry skoro obie na niego wpadłyśmy ;)

      Usuń
  4. Własnoręcznie wykonane ozdoby napawają dumą. Czasami sklepowe wystawy nie wyglądają w połowie tak pięknie, jak zaaranżowany stół Wielkanocny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. odnoszę podobne wrażenie oglądając niektóre witryny sklepowe :)

      Usuń
  5. Takie naturalne są najładniejsze :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne te Twoje wianki, ja również mam takie w planach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prostota i natura góra;)Czekam na dalsze pomysły w takim razie! Tez już zaczęłam przygotowania i moje małe dłubaniny;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie mnóstwo pomysłów... teraz powoli je realizuję :D

      Usuń
  8. moze uda mi sie cos zrobic podobnego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też uwielbiam wianki. Jakich gałązek użyłaś? Ja się właśnie zastanawiam nad bazą :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem pewna bo leżały na ziemi ale chyba z brzozy 😊

      Usuń
  10. śliczne! i super wyglądają w nowej przestrzeni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na tle białych mebli wyjątkowo się prezentują :)

      Usuń
  11. Ja właśnie szukam inspiracji do jakiegoś prostego, ale ozdobnego wianka. Zastanawiam się też czy peszel byłby dobrą podstawą, żeby na przykład do niego poprzyklejać kwiaty. Zostało mi ich dużo z remontu i chciałabym je jakoś wykorzystać :)

    OdpowiedzUsuń