DIY: Wianek z bukszpanu z przepiórczymi jajkami

16:42 Anna 17 Comments


Cześć Kochani,
zupełnie zapomniałam pokazać Wam wianek wielkanocny jaki zrobiłam przed świętami. Ten zawisł na drzwiach na klatkę schodową, o których opowiem Wam w osobnym wpisie :)

Do wykonania wianka użyłam: 
bazy ze słomy 
gałązek bukszpanu 
drucika florystycznego 
przepiórczych jajek 
białych piórek 
wstążki

Gałązki bukszpanu przymocowałam za pomocą drucika florystycznego a pozostałe elementy przykleiłam klejem na gorąco. 





Jeszcze raz życzymy Wam zdrowych i wesołych świąt!

Anna & Michał



17 komentarzy:

  1. Piękny, delikatny i naturalny :)
    Rodzinnych, dobrych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny ten wianek :). Ciepłych i spokojnych Świąt życzę ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wesołych Świąt! Dziękuję :)

      Usuń
  3. Super taki naturalny. Wesolych i cieplych Swiat

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podobają mi si takie naturalne ozdoby :) super wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny :) Radosnych Świąt! Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu, Twój blog mnie uzależnił. Uwielbiam tu zaglądać i przeglądać Twojego bloga :D Ze zniecierpliwieniem czekam na kolejne wpisy :D Pozdrawiam Cię serdecznie i wszystkiego co najlepsze już po świętach :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło to czytać :)
      Również życzę wszystkiego naj naj :)

      Usuń