DIY: dekoracja w stylu boho

09:46 Anna od inspiracji do realizacji 8 Comments


Dzień dobry :)
były łapacze snów (wpisy: TU i TU) pora na kolejną dekorację w stylu boho. Tym razem zrobiłam zawieszkę nad łóżeczko (coś w stylu karuzeli) z piórek i koronkowych wstążek. 




Do zrobienia tej dekoracji wykorzystałam drewniany tamborek, koronkowe wstążki i piórka. Wykonanie jest bardzo proste. Wystarczy zawiązać wstążki na tamborku a piórka na wstążkach.








Powstają kolejne elementy do kącika Leona. Myślę, że w czerwcu zabierzemy się za ustawienie mebli w sypialni  by być przygotowanym na przyjście nowego członka rodziny :)

Pozdrawiam Anna

poduszka indianin - Shekoku
kocyk - My Mimi 
poduszki z pomponami - Home&You 
kosz mojżesza - prezent




8 komentarzy:

  1. Urocza dekoracja. Taka delikatna, wręcz eteryczna. Bardzo ki wie podoba :). Poduszka sowa jest cudowna :). Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Takie proste dekoracje zwykle robią najlepsze wrażenie :)

      Usuń
  3. niby mi się na zdjęciach takie rzeczy bardzo podobają, ale nie wyobrażam sobie, że nie będzie mnie to wkurzać dyndając w pokoju :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja chcę sobie zrobić dekorację z kulek - ale ta Twoja też mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń