DIY: jak zrobić łapacz snów bez koronkowej serwetki

15:37 Anna 10 Comments



Cześć Kochani,
często pytacie w wiadomościach prywatnych na Instagramie o to jak zrobiłam łapacz snów bez koronkowej serwetki. Instrukcja rysunkowa, którą znalazłam w otchłani internetu powinna Wam pomóc :)





Mimo, że łapacz zrobiony za pomocą kordonka wygląda delikatnie i jest piękny to ja zdecydowanie wolę te z koronkową serwetką. Moje łapacze mają 40 cm średnicy. Serwetki kupiłam w Rossmannie za niecałe 7 zł/szt.




Buziaki :* Anna


10 komentarzy:

  1. Piękny ! Chyba sie skuszę i spróbuje zrobić. Dziękuje za pomysł

    OdpowiedzUsuń
  2. A obręcz robisz sama z drutu? Bo ja do tej pory kupowałam, ale na większa ilość się po prostu nie opłaca... Dilera serwetek mam - babcia robi :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te duże znalazłam w piwnicy a mniejsze zrobił dla mnie szwagier (ma firmę, która zajmuje się obróbką stali i wygina różne rzeczy z drutu :D ).
      Można zrobić też na tamborkach ale koszt takiego 30-40 cm to ok 25 zł.
      Ja robiłam na własny użytek lub dla znajomych to aż tak bardzo na koszty nie patrzyłam :)

      Usuń
  3. Piękny. Ten z serwetką ma niesamowity urok.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny. Ten z serwetką ma niesamowity urok.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomysłowe i piękne ozdoby :). Mam kilka serwetek, których nie używam w tradycyjny sposób, może je wreszcie wykorzystam - dziękuję za inspirację!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam jeszcze dwie serwetki od teściowej więc będzie nowe DIY :)

      Usuń
  6. ten serwetkowy jest uroczy :)

    OdpowiedzUsuń