DIY: metamorfoza starego dzbanka z farbą Annie Sloan

08:42 Anna od inspiracji do realizacji 16 Comments


Cześć Kochani :) 

Gdzieś w warsztacie zachował się jeszcze tester farby Annie Sloan i postanowiłam go wykorzystać do przemalowania starego dzbanka i patery. Kolor farby to Louis Blue. Na wyschniętą farbę nałożyłam także wosk Annie Sloan. Błękit nie zagości na długo w naszej sypialni. Wraz z przyjściem na świat nowego członka rodziny pojawią się miętowe akcenty :)










komoda - IKEA/Hemnes , ptaszki - My Mimi , grafika - Anna Ostapowicz


Miłego dnia 
Anna


16 komentarzy:

  1. Ale fajna metamorfoza:) dzbanek i patera są śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniale się to prezentuje. Super pomysł! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie to wyszło, jestem pod wrażeniem, jak wiele kobiety potrafią wyczarować, gdy mają chwilkę wolnego czasu! Czasami aż zazdroszczę Wam tej kreatywności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może warto samemu spróbować :)

      Usuń
  4. Także używam tych farb do tego typu zmian. Wtedy liczy się kształt drobiazgu bo kolor można zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta farba...nie używałam nigdy takiej. To farba kredowa? Jaką ma gęstość?

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny pomysł, powstały naprawdę urocze akcenty :) nie przyszłoby mi do głowy malowanie dzbanka, a tu proszę :) efekt rewelacja:)

    OdpowiedzUsuń