DIY: Regał drabinka

09:14 Anna 10 Comments


Cześć Kochani, 

dzisiejszy wpis prezentuje kolejny projekt mojego męża - drewniany regał przypominający drabinę. 

Jakiś czas temu nasza znajoma Julia poprosiła Michała o zrobienie kilku regałów do jej sklepu z ciuszkami i akcesoriami dla dzieci. Regały Julki są białe (mam nadzieję, że uda nam się kiedyś pokazać jak się prezentują w jej sklepie w ramach wpisu "Nasze prace w Waszych domach"). 

Do naszego domu Michał zrobił regał, który na razie zostawiliśmy bez malowania. Z czasem na pewno znajdziemy dla niego odpowiedni kolor :) 

Takie regały często pojawiały się już na blogach i są aktualnie bardzo popularne. Wykonanie nie jest trudne co niejednokrotnie udowadniały blogerki, tworząc je np. ze sklejki. 


Regał Michała w całości powstał z surowego drewna. Elementy potrzebne do jego wykonania to :


dwie deski o wymiarach 180x7x2,5 cm  

cztery półki o wymiarach (głębokość, szerokość, wysokość):

- 20x53x6,5 cm

- 25x53x6,5 cm 

- 30x53x6,5 cm 

- 35x53x6,5 cm




Zobaczcie jak prezentuje się regał zrobiony przez mojego zdolnego męża.









Pozdrawiamy Anna i Michał :)




10 komentarzy:

  1. Bardzo popularny ale jednak fajny pomysł. I regał, który można przestawić :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda :) Już stoi w innym miejscu :D

      Usuń
  2. Super :) Przydałby mi się taki w pracowni, idealny na moje anioły i króliki..
    Muszę uśmiechnąć się do Ojca, może znajdzie chwilę wolnego czasu i zmajstuje mi takie cudo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. regał pomieści nie jednego anioła :)

      Usuń
  3. Szczerze przyznam, że nigdy wcześniej nie widziałem czegoś takiego. Pomysł jest wspaniały! Chyba urządzę coś takiego w pokoju mojego syna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Regał sprawdzi się świetnie w pokoju synka :)

      Usuń
  4. Marzy mi się taka drabinka :) Kotek miałby używanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. tak się zawsze zastanawiam na ile to jest stabilne. Czy np. jakby kot postanowił sobie wejść na półkę to wszystko spadnie, czy da radę?

    OdpowiedzUsuń