DIY: Karty do zdjęć na pierwszy rok życia dziecka

09:13 Anna od inspiracji do realizacji 4 Comments


Cześć :)

przygotowałam zestaw kart do zdjęć naszego maluszka. Jest to 19  kart na pierwszy rok życia dziecka. Każda karta jest inna, np. witaj w domu, mój pierwszy spacer, mam już tydzień, itp. 


Wystarczy je wydrukować pamiętając o ustawieniu zaawansowanych parametrów drukarki tak by uzyskać jak najbardziej czarne karty. 


Karty możecie wykorzystać np. przygotowując pamiątkowy album maluszka lub na instagramowych fotkach. 







-KARTY DO POBRANIA-


Pozdrawiamy Was gorąco :)
Anna i Leon ;)



4 komentarze:

  1. Świetny dodatek do pięknych zdjęć;). Serdeczności :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne :) podobają mi się

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny pomysł;) Na pewno będzie to mozna później szybko uporządkowac w rodzinnym albumie;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zwróciłam na nie uwagę - są świetne! I tak ładnie dopracowane! Prawdopodobnie skorzystam :) Bo pomysł świetny i nic nie umknie :)

    OdpowiedzUsuń