Letnia aranżacja altany

17:15 Anna od inspiracji do realizacji 13 Comments



Cześć Kochani :) 

Dziś odetchniecie od wpisów związanych z naszym maluchem :) Siedząc w domu wszystko kręci się wokół Leona ale dzięki Bogu mam też czas i ochotę na to co uwielbiam czyli deokrowanie :) Udało mi się przygotować altanę do letnich spotkań ze znajomymi i rodziną.

Mimo, że nie jestem jeszcze w pełni sił i większość czasu spędzam w domu pozwoliłam sobie na małe zakupy bez wychodzenia z domu. Dzięki Bogu za allegro.pl :D 



Kurier jest u nas ostatnio codziennie. Wczoraj przyszły paczuchy od allegro a w nich same skarby :)



W końcu przyszło do nas lato i spędzamy coraz więcej czasu w ogrodzie. Nasza altana od dawna prosiła się o nowe poduchy na ławki i wprowadzenie dekoracji, które ją rozjaśniły. Zostało jeszcze powieszenie zasłon ale póki co nie mogę jeszcze usiąść do maszyny do szycia więc muszą zaczekać.



Kolorystyka już chyba nikogo nie dziwi. U nas wszystko jest białe lub szare ;) Dodatkowo białe zasłony ładnie rozjaśnią altanę. Boję się tylko jak będą wyglądały po deszczu :D Wiem, że macie w waszych altanach i na tarasach zasłony więc będę wdzieczna za informację jak się sprawują :)






W końcu ogarnęliśmy też wojskową skrzynię, którą dostaliśmy od przyjaciół z Malborka :) Sprawdza się świetnie jako dodatkowe siedzisko. Służy przede wszystkim do przechowywania kocy. Podobne skrzynie możecie znaleźć także na allegro za grosze! 






Zamówiłam też kilka dekoracji na przyjęcia w ogrodzie - serwetki, kolorowe słomki, itp. Będzie pięknie tego lata!



W altanie mamy standardowe oświetlenie (lampę wiszącą) ale dodatkowo wprowadziłam też latarnie, lampę naftową, o ktorej marzył mój mąż i papierowe lampiony.




Hamak upodobały sobie szczególnie dzieci, które nas odwiedzają. Przyznam się, że ja też go uwielbiam :)




Poniżej znajdziecie linki do produktów, ktore wykorzystałam przy aranżacji altany. Większość z nich możecie kupić na Allegro

poduszki na ławki - allegro.pl
lampa naftowa - allegro.pl
serwetki - allegro.pl

Pozdrawiam Anna





WPIS POWSTAŁ WE WSPÓLPRACY Z allegro.pl




13 komentarzy:

  1. Nie ma to jak przytulne otoczenie na świeżym powietrzu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę tak pięknego ogrodu. A altanka to świetne miejsce do wypoczynku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama sobie zazdroszczę, że rodzice stworzyli tak ładny ogród z którego mogę korzystać :D

      Usuń
  3. Bardzo miły zakątek do wypoczynku. Wojskowe skrzynie są fajnym pomysłem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wojskowe skrzynnie są extra - mają mnóstwo zastosowań :D

      Usuń
  4. urocze miejsce. jakie przytulne. zatem życzę miłego altanowania!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba ta aranżacja altany. Obiecuję sobie, że na następny rok też wezmę się za swoją! Pozdrawiam i dziękuję za inspirację :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocza jest ta altanka, klimat aż wylewa się ze zdjęć. Podoba mi się, do spędzania letnich wieczorów byłaby idealna. :D

    OdpowiedzUsuń